אין תמונה
מתוך וול סטריט. מקום 1

יש שחשבו שימיו הגדולים של מייקל דאגלס מאחוריו, ושכל שנותר לו לעשות עכשיו הוא את קתרין זיטה ג'ונס. ובכן, הם טעו – דאגלס מככב בימים אלה בסרט ההמשך ל"וול סטריט" של אוליבר סטון, הסרט שהביא לו את האוסקר לפני 23 שנים. הסרט, שעלה בארה"ב בסוף השבוע האחרון, פתח עם 19 מיליון דולר והתברג בראש טבלת שוברי הקופות.

אל המקום השני נכנס סרט חדש נוסף – "אגדה עם כנפיים", סרט אנימציה בתלת מימד, שעלה אצלנו בדיבוב לעברית השבוע. הסרט גרף 16.3 מיליון, מעט יותר מהרווחים של "גנב עירוני" השבוע, שיורד מן המקום הראשון לשלישי תוך שבוע אחד בלבד.

במקום הרביעי – " Easy A", שגם היא יורדת שני מקומות השבוע עם 10.7 מיליון דולר בקופות. במקום החמישי נמצאת קומדיה חדשה, "רק לא את" עם בטי ווייט הפופולארית, שפתחה עם 8.3 מיליון.

השטן כנראה לא ילבש פראדה בגרסה הקולנועית לספרו של מ. נייט שמאלאן – " Devil" יורד השבוע למקום השישי עם רווחים של 6.5 מיליון דולר בלבד.

"האויב שבפנים: החיים שאחרי", שכיכב רק לפני שבועיים בראש הטבלה, נמצא השבוע במקום השביעי עם 4.9 מיליון דולר. "אלפא ואומגה", סרט אנימציה נוסף, שומר על הכנסות נמוכות יחסית של 4.7 מיליון במקום השמיני.

במקום התשיעי עם רק 1.7 מיליון דולר, נמצא " Takers", שצבר הכנסות של פחות מ-55 מיליון בארבעה וחצי שבועות.

את הטבלה סוגר השבוע הסרט הוותיק מכולם, "התחלה", עם 1.3 בסוף השבוע האחד עשר שלו באקרנים. האם הוא יהיה כאן גם בשבוע הבא?

אין תמונה
מתוך וול סטריט. מקום 1

>> ומה קורה אצלנו? יוסף שילוח לא מאמין שיהיה "חגיגה בסנוקר 2"