אין תמונה
קווין ג'יימס כפול בלארט

במפתיע, סוף השבוע החולף בבתי הקולנוע בארצות הברית היה מהמוצלחים בתעשייה מזה זמן רב, כאשר כל ששת הסרטים המובילים את דירוג שוברי הקופות גרפו יותר מעשרה מיליון דולר כל אחד. את הפסגה כבשה הקומדיה "פול בלארט - שוטר בקניון", בכיכובו של קווין ג'יימס, שגרפה 33.8 מיליון דולר. מעל ומעבר לציפיות המוקדמות של המפיקים. בסרט מגלם ג'יימס אב חד הורי החולם להיות שוטר אך מסתפק בעבודה אפרורית כמאבטח בקניון השכונתי. כאשר חבורת טרוריסטים משתלטת על הקניון רק המאבטח השמנמן והשלומיאל, מאין שילוב בלתי אפשרי של ג'ון מק-ליין והשוטר אזולאי, יוכל להושיע. התוצאה, כאמור, להיט ענק.

"פול בלארט - שוטר בקניון" מוריד מהפסגה אחרי שבוע אחד בלבד את "גראן טורינו", הלהיט החדש של הבמאי-כוכב קלינט איסטווד, אך כוחו של הקשיש עדיין במותניו עם הכנסות של 22.2 מיליון דולר במקום השני בטבלה, וסך הכנסות כולל ומרשים במיוחד של 73.2 מיליון. למקום השלישי נכנס סרט האימה "בלאדי ולנטיין", גרסה מחודשת ללהיט פולחן על רוצח סדרתי היוצא לשסף זוגות אוהבים החוגגים את חג האהבה, עם הכנסות של 21.9 מיליון דולר.

למקום הרביעי נכנס הסרט "נוטוריוס", המבוסס על סיפור חייו של הראפר האגדי נוטוריוס ב.י.ג שנרצח במהלך מלחמת הכנופיות בין ראפרים מהחוף המערבי של ארצות הברית והחוף המזרחי. הסרט גרף 21.5 מיליון דולר. עוד כניסה למקום החמישי לקומדיה לכל המשפחה "בית מלון לכלבים", על אח ואחות (אמה רוברטס וג'וני סימונס) המקימים בית מחסה לכלבים המצויד בכל פלאי הטכנולוגיה המתקדמת. הסרט, בו מככבים גם דון צ'ידל וליסה קודרו, גרף 17.7 מיליון דולר.

למקום השמיני נכנסת הדרמה "התנגדות" של הבמאי אדוארד זוויק ("לגעת ביהלום"), המבוססת על סיפורם האמיתי של שלושה אחים יהודים, שבעיצומה של מלחמת העולם השנייה הקימו בלב היערות במזרח אירופה עיר מקלט ליהודים שנמלטו מאימת הנאצים והצליחו להגן עליה כנגד כל הסיכויים. דניאל קרייג, ליב שרייבר וג'יימי בל מככבים, והסרט עבר השבוע מהפצה מוגבלת ל 1,789 אולמות ברחבי ארצות הברית. מה שהעלה את רף הכנסותיו ל-9.2 מיליון דולר. גם "נער החידות ממומביי" של הבמאי דני בויל חוזר לעשירייה המובילה, בעקבות הישגיו בטקס פרסי גלובוס הזהב ובאזז האוסקרים המתקרב. הסרט נכנס למקום העשירי, עם הכנסות של 5.9 מיליון דולר, המצטרפות לסך כולל של 42.7 מיליון.

אין תמונה
קווין ג'יימס כפול בלארט