גם ההתחלה של "אידיוט מושלם", הרימייק לסרטו של פרנסיס ובר, בסוף השבוע הראשון שלו באקרנים, לא עזרה לו להדיח את "התחלה" של כריסטופר נולן מראש טבלת שוברי הקופות. הקומדיה החדשה, בכיכובם של פול ראד וסטיב קארל, אמנם גרפה 23.3 מיליון דולר, אבל זה לא השתווה ל-27.5 מיליון שגרף "התחלה" בסוף השבוע השלישי שלו.

גם "סולט", סרט הריגול בכיכובה של אנג'לינה ג'ולי, לא ממש נותן פייט לשני הסרטים הללו, ומתמקם במקום השלישי בטבלה עם 19.2 מיליון בלבד. במקום הרביעי נמצא "גנוב על הירח", שגרף השבוע 15.5 מיליון – וכ-190 מיליון דולר עד כה. את החמישייה סוגר סרט ילדים חדש – "נקמתה של קיטי", סרט ההמשך ל"כלבים נגד חתולים". הסרט הרוויח 12.5 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון.

במקום השישי – סרט חדש נוסף שפתח השבוע, " Charlie St. Cloud" בכיכובו של זאק אפרון. הכוכב הצעיר לא ממש סייע להכנסות של הסרט, שגרף רק 12.1 מיליון דולר בסופ"ש הראשון שלו באקרנים. "צעצוע של סיפור 3" יורד עוד שני מקומות בשבוע השביעי שלו, עם 5 מיליון דולר וסך הכנסות של 390 מיליון עד כה.

"מגודלים" הוותיק, כבר שישה שבועות בטבלה, מתמקם במקום השמיני עם 4.5 מיליון דולר, קצת יותר מ"שוליית המכשף" שצונח למקום התשיעי אחרי שבועיים וחצי בלבד – עם 4.3 מיליון דולר. את הטבלה סוגר "דמדומים: ליקוי חמה", שבסוף השבוע החמישי שלו גורף 4 מיליון דולר בלבד ונוחת במקום העשירי, עם סך רווחים של 288 מיליון דולר.

אין תמונה

>> למעיין פורטר יש חבר חדש