דבר כזה לא קרה הרבה זמן: תיקו מושלם בפסגת טבלת שוברי הקופות בארצות הברית בסוף השבוע הארוך של יום העצמאות האמריקני, הנחשב לרווחי במיוחד לתעשיית הקולנוע. "רובוטריקים 2: הנקמה" וסרט האנימציה "עידן הקרח 3" הלכו ראש בראש ויצאו שניהם מנצחים עם מד הכנסות שווה: 42.5 מיליון דולר לכל אחד בשלושת הימים האחרונים.

עבור "עידן הקרח 3", המשך הרפתקאותיהם של סיד העצלן, דייגו הנמר ומני הממותה בעולם הפרה היסטורי של סוף עידן הקרח, מדובר בכניסה חדשה לעשירייה המובילה ובסך הכול גרף הסרט סכום מרשים של 67.5 מיליון דולר בחמישה ימים. "רובוטריקים 2: הנקמה" אוחז בפסגה שבוע שני ברציפות, וסך רווחיו עד כה עומד על 293.4 מיליון דולר. מה שהופך אותו לסרט הקיץ המצליח ביותר של 2009 עד כה, ולא נראה שמישהו מופתע.

במקום השלישי עוד כניסה לסאגת הפשע "אויבי הציבור", מבית היוצר של הבמאי מייקל מאן ובכיכובם של ג'וני דפ, כשודד הבנקים ג'ון דילינג'ר שהפך גיבור לאומי בארצות הברית של שנות ה-30' במאה שעברה, וכריסטיאן בייל כסוכן ה-FBI מלווין פרביס שנשלח ללכוד אותו. האיחוד בין שני הכוכבים לא אכזב והסרט גרף 26.1 מיליון דולר בסוף השבוע ו 41 מיליון בסך הכול.

עם שלושה שוברי קופות אימתניים כאלה בצמרת הטבלה לא נשאר הרבה ליתרת העשירייה, ובכל זאת שתי אנקדוטות מעניינות. הקומדיה "בדרך לחתונה עוברים בווגאס" חוצה את רף 200 מיליון הדולר בהכנסות במקום החמישי, עם 10.4 מיליון דולר נוספים לסך כולל של 204.1 מיליון, בעוד הדרמה "שומרת אחותי" בכיכובה של קמרון דיאז מצטרפת רשמית לרשימת אכזבות הקיץ במקום השביעי, עם הכנסות של 5.2 מיליון דולר נוספים לסך כולל של 25.9 מיליון בלבד.

אין תמונה
האיש והנחש - ג'ון האם

רוצים כרטיסים לסרט "חיבוקים שבורים"? ענו על 2 שאלות ואולי תזכו בזוג כרטיסים לסרט החדש של פדרו אלמודובר בכיכובה של פנלופה קרוז.