מסכן מל גיבסון. 8 שנים הרחק ממסך הכסף, ואת הקאמבק החגיגי שלו מקלקל סרט פנטזיה טיפשי בתלת מימד. ככה זה – אם אתה מתכנן להוציא שובר קופות לאקרנים, אל תעשה את זה באותה שנה שבה ג'יימס קמרון משחרר את מפלצת הכסף הכחולה שלו. זה פשוט לא יעבוד.

שבוע שביעי באקרנים לא ממש מזיז ל"אווטאר", ששומר על מקומו בפסגת הטבלה עם 30 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון. הרווחים האחרונים של הסרט הובילו אותו אל מעבר לקו 2 מיליארד הדולר ברחבי העולם, ומקרבים אותו מרחק מיליונים ספורים (שישה, למען הדיוק) משבירת שיא נוסף – תואר הסרט הרווחי ביותר בארה"ב בכל הזמנים. "אווטאר" גרף עד כה 594 מיליון דולר בצפון אמריקה, והוא צפוי להחליף בימים הקרובים את המחזיק הנוכחי בתואר, "טיטאניק", שגרף כ-600 מיליון דולר בזמנו.

הקורבנות השבועיים של "אווטאר" הם זוג הסרטים החדשים, שהתברגו במקומות השני והשלישי עם רווחים מאכזבים במיוחד: "על סף תהום", בכיכובו של מל גיבסון, פתח עם 17.1 מיליון דולר בלבד, ואילו "להתאהב ברומא", בכיכובה של קריסטן בל, גרף 12.1 מיליון בסוף השבוע הראשון שלו.

ה-" Tooth Fairy" של דה-רוק, שפתח בשבוע שעבר במקום הרביעי שומר על מקומו עם 10 מיליון דולר בסוף השבוע, ואילו " The Book of Eli" עם דנזל וושינגטון, שזכה לתרגום "הנבחר" ולתאריך הפצה בארץ, יורד למקום החמישי עם 8.8 מיליון. אבל זה כלום לעומת הצניחה שמבצע "לגיון המלאכים" בשבוע השני שלו בטבלה – 6.8 מיליון דולר בלבד, אחרי פתיחה של 18.2 בשבוע שעבר. "מבט מגן עדן" גורף 4.7 מיליון ומתמקם במקום השביעי, עם מבט על שלושת הסרטים הוותיקים ביותר, אחרי "אווטאר" כמובן.

את השלישייה האחרונה אתם כבר מכירים: "שרלוק הולמס" במקום השמיני עם 4.5 מיליון דולר בסוף השבוע השישי שלו בבתי הקולנוע, וסך רווחים של 198 מיליון עד כה. מיד אחריו מתמקם "Alvin and the Chipmunks" הבלתי נלאה, שגרף עוד 4 מיליון ובסך הכל 209 מיליון דולר. "זה מסובך" סוגר את הטבלה עם 3.7 מיליון ורווחים של 104 מיליון דולר בשישה שבועות. האם בסוף השבוע הקרוב מעמדו של "אווטאר" יתערער? נמתין ונראה.

אין תמונה
תגיש פרס. בר רפאלי

>> האח הגדול: איילה מטוקבקת יותר מסער