בר רפאלי בתצוגת אופנה בפריז (צילום: Pascal Le Segretain, GettyImages IL)
רפאלי. תגידי אופטימוספריים | צילום: Pascal Le Segretain, GettyImages IL

האם קריירת הדוגמנות של בר רפאלי תהפוך בקרוב לקריירת משחק משגשגת בהוליווד? על פה דיווחים רבים בתקשורת האמריקנית, האפשרות הזאת קרובה מתמיד. אתמול פורסם כי מייגן פוקס, כוכבת "רובוטריקים" 1 ו-2, פוטרה מסרט ההמשך השלישי בסדרה, זאת לאחר שהתבטאה בחריפות נגד במאי הסרט, מייקל ביי, ואף השוותה אותו להיטלר. עם ההודעה על הפיטורים החל טוטו ניחושים ולוטו שמועות בנוגע לזהות מחליפתה של פוקס, וכמה שמות מעניינים ביותר עלו.

 בין השחקניות והדוגמניות שמועמדות להחליף את פוקס נמצאות ג'מה ארטרטון ("קוואנטום של נחמה", "התנגשות הטיטאנים", "הנסיך הפרסי"), ברוקלין דקר, מירנדה קר וגם, כן כן, בר רפאלי שלנו. דקר, קר ורפאלי הן כולן דוגמניות מצליחות עם רקורד מרשים בכל הנוגע לצילומי בגדי-ים, ואילו ארטרטון היא שם מבוקש כרגע ולפיכך נחשבת למועמדת המובילה לתפקיד.

אין תמונה
ברוקלין דקר. נחמדה, אם כי אנחנו מעדיפים את בר שלנו

גם ל ברוקלין דקר יש ניסיון משחק: הדוגמנית, שגזלה מרפאלי את שער ה"ספורט'ס אילוסטרייטד" ב-2010 (לא סלחנו על זה עדיין), הופיעה בכמה תפקידי אורח בטלוויזיה ומצטלמת בימים אלה לסרט החדש של אדם סנדלר לצד ניקול קידמן וג'ניפר אניסטון. למירנדה קר ולברפאלי אין ניסיון משחק רלוונטי, אלא אם כן לוקחים בחשבון את תפקיד העומק שעשתה רפאלי ב"פיק אפ". ולא, אנחנו לא לוקחים אותו.

באתר screencrave.com הלכו צעד אחד קדימה והעלו סקר בקרב הגולשים שלהם לבחירת המועמדת המועדפת. רפאלי, אגב, מובילה כרגע בסקר בפער ניכר – 72% מכלל המצביעים, שהם 262 קולות נכון לעכשיו. אתם מוזמנים להיכנס, להצביע, אבל לא בטוח שתצליחו להשפיע על הבחירה. מה שכן, לאגו הישראלי שלנו זה עושה רק טוב.

אין תמונה
פוקס ב"רובוטריקים". תגיד ברפאלי

>> הקומיקס של ליידי גאגא