אין תמונה
פרדי קרוגר. מקום 1

פרדי קרוגר, הרוצח בעל הפנים המרוטשות שגרם סיוטים לילדים (ומבוגרים) רבים בשנות ה-90, חוזר ברימייק ל"סיוט ברחוב אלם" מודל 2010. דורות חדשים של אמריקנים מזוכיסטיים נהרו לבתי הקולנוע והכניסו לפרדי המבסוט 32.2 מיליון דולר, מה שמיקם אותו בראש טבלת שוברי הקופות השבוע.

במקום השני בטבלה נמצא הסרט הוותיק ביותר, "הדרקון הראשון שלי", עם 10.8 מיליון דולר השבוע וסך הכנסות של 192 מיליון עד כה. "דייט לילי", שעולה אצלנו השבוע, שומר על המקום השלישי עם 7.6 מיליון דולר. " The Back-up Plan" עם ג'ניפר לופז, שפתח בשבוע שעבר במקום השני יורד השבוע למקום הרביעי עם 7.2 מיליון דולר.

סרט חדש שעלה השבוע לאקרנים הוא "פראי ועצבני" עם ברנדון פרייז'ר. הסרט, קומדיה לכל המשפחה על כריש נדל"ן שטועם את נקמת חיות היער שאת ביתן הוא זומם לגזול, גרף רק 6.5 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון שלו בקולנוע ומתמקם במקום החמישי בטבלה.

את החמישייה האחרונה פותח " The Losers", עם 6 מיליון דולר בשבוע השני שלו באקרנים, טיפ-טיפה מעל "התנגשות הטיטאנים" שנכנס למקום השביעי עם סך הכנסות של 154 מיליון דולר מאז עלה לפני ארבעה וחצי שבועות. "קיק אס" לא הרחק מאחור עם 4.5 מיליון בסוף השבוע השלישי שלו בבתי הקולנוע ו-" Death at a Funeral" עוד רימייק, לוקח את המקום התשיעי בטבלה עם 4 מיליון דולר השבוע.

את הטבלה סוגר " Oceans" התיעודי עם 2.6 מיליון דולר, ודוחק את "אליס בארץ הפלאות" אל מחוץ לעשירייה לראשונה מזה תשעה שבועות.

אין תמונה
פרדי קרוגר. מקום 1

>> פפראצי: עוז זהב טס לחופשה