פוסטר הסרט ברונו (יח``צ:  יחסי ציבור )
ברונו. געגוע לבוראט | יח``צ: יחסי ציבור

שוב כובש סרט אנימציה דיגיטאלי את פסגת טבלת שוברי הקופות בארצות הברית, והפעם מדובר ב"כוח ג'י". מהתלה במיטב מסורת "חיות מצילות את העולם", כאשר הגיבורים הם חבורת חזירוני ים חביבים המצוידים במיטב הטכנולוגיה המודרנית ומקימים ארגון חשאי המגן על שלום בעלי חיים ובני אדם כאחד.

הקהל האמריקני הצעיר, מתברר, אהב. הסרט גרף בסוף השבוע האחרון 32.1 מיליון דולר בקופות. לא הפתיחה המרשימה ביותר של הקיץ הנוכחי, אבל תואם את ציפיות המפיקים ולא מבייש את הפירמה המפוארת של אולפני דיסני שהפיקו.

"הארי פוטר והנסיך חצוי הדם" יורד למקום השני אחרי שבוע אחד בלבד בראש הטבלה, אך מד ההכנסות רחוק מלאכזב. עוד 30 מיליון דולר נוספים לסך כולל של 221.8 מיליון בפחות משלושה שבועות. במקום השלישי כניסה מרשימה לקומדיה הרומנטית החדשה "האמת המכוערת", עוד להיט מבית היוצר של הבמאי רוברט לוקטיק ("לא רק בלונדינית") והכוכבים קתרין הייגל (רשמית מג ראיין החדשה) וג'רארד בטלר.

בסרט, שגרף 27 מיליון דולר, מגלמת הייגל מפיקה טרודה של תוכנית בוקר טלוויזיונית המוצאת במפתיע אהבת אמת דווקא בחיקו של המגיש השוביניסט. למקום הרביעי נכנס סרט האימה "יתומה", אודות זוג החווה טראומה של אבדן תינוק ומחליט לאמץ ילדה בשם אסתר מבית יתומים סמוך. עד מהרה מתברר להם שהכניסו לביתם את נציגת השטן עלי אדמות. הסרט גרף 12.7 מיליון דולר.

המאוכזב הגדול של סוף השבוע, איך לא, הוא "ברונו" של סשה ברון כהן המוכתר רשמית כפלופ. הסרט גרף בסוף השבוע החולף 2.7 מיליון דולר בלבד המצטרפים לסך כולל של 56.5 מיליון דולר. לא מתקרב אפילו ליותר מ-140 מיליון דולר שגרף "בוראט" בארצות הברית לפני שלוש שנים. "ברונו" נמצא השבוע במקום העשירי בטבלה, רגע לפני יציאה מהעשירייה המובילה. לא נעים.

טבלת שוברי קופות
צילום:

רוצים להיכנס לעונה החדשה של האח הגדול? בואו לעשות אודישן עכשיו.

עוד בmakoבידור: אסתי גינזבורג על מדים, בר רפאלי מחממת את סן טרופז, רן דנקר לא מוכן להתחייב, נעמה קסרי מציגה: ספינת האהבה, אייל גולן מתחבא באילת, "מחוברות" מסתמנת כהיסטריה, עינב בובליל רוצה לככב בקליפ לשיר של אבא יוסי, בריטני ספירס נגד האקס וגיא גיאור טס אחרי בר לאירופה.