View this post on Instagram

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

העולם כולו גועש בעקבות גל המחאות ששוטף את העולם סביב הרצח של ג'ורג' פלויד והארגונים שמובילים את המחאה דורשים תמיכה מהכוכבים הגדולים. הפעם הגיע תורה של קיילי ג'נר להוכיח שהיא חלק מהמאבק, אבל לרוע המזל, זה לא ממש הלך לה.

ארגון Pull Up for Change"" נלחם למען שוויון כלכלי לאפרו-אמריקאים, וכעת, בגל המחאות, אנשיו דרשו מכמה מהחברות הגדולות בעולם לחשוף את הנתונים בנוגע למספר האפרו-אמריקאים שמועסקים אצלם. "פנינו לכל המותגים שפרסמו הודעות תמיכה במחאה ודרשנו מהם לפרסם בתוך 72 שעות את מספר העובדים השחורים שמועסקים בארגון", נכתב בהודעה שפרסמו. "כל החברות שפנינו אליהם מפרסמות מסרים של שוויון הזדמנויות. תוכיחו לנו שאתם ממשים אותו!".

View this post on Instagram

A post shared by PULL UP OR SHUT UP! (@pullupforchange) on

קיילי עמדה בדרישה ופרסמה את הנתונים על העובדים שמועסקים אצלה: כל עובדות "קיילי קוסמטיקס" הן נשים, כש-54 אחוזים מתוכן לבנות ו-43 אחוזים הן בנות מיעוטים, ומתוכן 13 אחוזים הן שחורות.

החברה של קיילי אכן הציגה נתונים מרשימים, אבל 13 אחוז עובדות שחורות בלבד הייתה הנקודה שהכעיסה את הגולשים, שדרשו מקיילי הסברים בנושא. "אנחנו גאות במגוון האנושי בחברה שלנו שמורכב משחורות, לבנות, אסייתיות, אמריקאיות, איספניות, ונשים מהמזרח התיכון", נכתב בפוסט ש"קיילי קוסמטיקס" פרסמו מיד אחרי שיתף הממצאים, ובו התייחסו גם לעתיד. "אנחנו מתחייבות להמשיך להתמקד במגוון אתני במקומות העבודה ולגייס עובדים שחורים נוספים".

View this post on Instagram

A post shared by Kylie Cosmetics (@kyliecosmetics) on