View this post on Instagram

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

בזמן שאנחנו ורוב האנשים סביבנו עדיין ממש מנסים לקבל כמות לייקים שתצדיק פרסום של איזה חטיף תמורת החטיף עצמו, הנשים שפחות או יותר ייסדו את עולם השיווק האינסטגרמי ממשיכות לגלגל דרכו סכומים מופרכים. זה אמנם כבר לא חדש או מפתיע במיוחד, אבל זה תמיד מרתק - המחשבה על הצ'ק שעומד מאחורי הפוסט האחרון של קנדל או קלואי יכולה להעסיק אותנו באופן אובססיבי כמו שרק כסף של אחרים מסוגל, ומי ראויה יותר מהמאמאג'ר בכבודה ובעצמה, קריס ג'נר, לשפוך קצת אור מעורר קנאה על הסוגיה?


במסגרת ספיישל תכנית הבוקר ב-CBS, פינקה קריס בפרטים לא מתנצלים בנוגע לפן הזה של העסק המשפחתי: "הבנות שלי מקבלות באופן קבוע הצעות להעלות פוסטים עבור חברות או מותגים ברשתות החברתיות", הבהירה והסבירה: "יש להן תעריף לפוסט, לסטורי, לפייסבוק - יש להן לו"ז לפי תעריפים".

View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

גם במשפחת קרדשיאן-ג'נר, אגב, כמו בכל מבנה חברתי מתקפד - יש דרג ויש… קצת פחות דרג. "זה תלוי מי מעלה את הפוסט, אבל זה בטוח לא פחות משש ספרות", מספרת הבוסית, ונסביר למתקשים - מדובר במאות אלפי דולרים, במקרה הרע. סביר שבמקרה הטוב זה בהחלט מגיע למיליונים, כמו במקרה של מוצרי ההרזיה הנוראיים שבנותיה מתעקשות להמשיך לפרסם חרף הביקורות: "המחיר עולה אם זה מוצר רפואי, משהו ששותים, אוכלים או מעכלים". אז תעכלו את זה.

View this post on Instagram

A post shared by Khloé (@khloekardashian) on

View this post on Instagram

A post shared by Kris Jenner (@krisjenner) on