mako
פרסומת

תג מחיר: הספר של ביונסה מעצבן את הגולשים

ביונסה יכולה למכור לנו הכל, ונקנה את זה. אבל גם המעריצים שלה חושבים שהספר החדש שלה זו היסחפות. כל עותק מהספר How to Make Lemonade עלה 300 דולר. מוצדק או מופרך?

עדן יואל
עדן יואל
mako
פורסם:
ביונסה
יש לך אולי "מלכת היופי של ירושלים"? ביונסה | צילום: adomeitfilm, instagram
הקישור הועתק

חבר'ה, ספרים זה חשוב, אוקיי? בלי ספרים, איך נדע מה קורה למשפחות בורגניות בעלות סוד אפל שנאלצות להתמודד פתאום עם הופעתו של זר כריזמטי? פשוט לא נדע, וחבל. מי שהבינה לפחות חלק מההיגיון הזה היא ביונסה, ש – היכונו למשחק מילים – סוחטת את הלימון ששמו "למונייד" עד הסוף.

אז אחרי האלבום, האלבום הוויזואלי (כלומר קליפים, אבל סבבה) ומסע ההופעות חוצה היבשות ביונסה הוציאה לאור את How to Make Lemonade, "איך להכין לימונדה", ספר תמונות בן 600 עמודים. בספר אפשר לראות תמונות מהקליפים שליוו את שירי האלבום, תמונות אחורי קלעים וגם לקרוא קצת על תהליכי העבודה של קווין בי ושות' בזמן ההקלטות. הספר מגיע גם עם תקליט ויניל של "למונייד", וקוד להורדת האלבום הוויזואלי. עד כאן מרשים, אבל חכו לתג המחיר: 300 דולר.

כדי לעצבן עוד יותר, "איך להכין" הודפס במספר עותקים מוגבל – שכבר אזלו כולם ביום בו הוצעו למכירה ברשת. כמו במקרים של פריטי אספנים נוספים, גם הפעם מתפתח כבר שוק של מכירות פומביות בין מעריצים שכאב להם על 300 הדולרים האלה (או שהחליטו לוותר על הרכישה והתחרטו) למעריצים זריזים וממוקדי מטרה שהסתערו על הספר והתקליט כאילו אנחנו בשידור חוזר של "זהו זה" ב-1989.

בין כל סרטוני ה-unboxing וההתעלפות הכללית, יש גם לא מעט מעריצים שזועמים על מחירו הגבוה של המארז. מה הם עשו כדי לפרוק את העצבים האלה? הסתערו על הרשתות החברתיות, כמובן:

פרסומת

"אני, כשאני רואה אתכם עם מארזֵי 'איך להכין לימונדה' שלכם"

"ככה נראים בעיניי האנשים שקנו את הספר"

והפייבוריט שלנו – "כליה למכירה! ביונסה, אנחנו אוהבים אותך, אבל תקליט וכמה תמונות ב-300 דולר זה הרבה יותר מדי"