אם אתם חיים על הפלנטה הזאת, אין סיכוי שלא הבחנתם בתגובות הסוערות ברשת על קמפיין הדיאטה בו מככבת ליהיא גרינר כמעט בכל פינה באינטרנט.

לפני כחודשיים קראתם כאן לראשונה על הבחירה של חברת "איזי לייף" בגרינר כפרזנטורית חדשה תחת הכותרת "לא רזית - לא שילמת!", בחירה שאיש מהמעורבים בה לא ציפה שתעורר כל כך הרבה תגובות סוערות.

אם אתם חיים על הפלנטה הזאת, אין סיכוי שלא הבחנתם באלפי הפוסטים המבקרים ולועגים לבחירה דווקא בגרינר להוביל את הקמפיין האינטנסיבי.

עוד ב-mako סלבס:

"מצחיק שהיא מפרסמת מוצר שכזה והיא בעצמה שמנה", נכתב. "עוד בדיחה שלא היינו קונים" ועוד אלפי פוסטים מסוג זה כשהשיא הוא הפוסט שעלה בעמוד "סטטוסים מצייצים", בו הועלתה תמונת הקמפיין ומתחתיה נכתבה "אז אני מבין שהפרזנטורית לא שילמה".

הפוסט זכה ללממעלה מעשרת אלפים לייקים ותגובות אנד קאונטינג. מיותר לציין שהגולשים החלו לתקוף  וללעוג לגרינר ולכתוב שמדובר בקמפיין שהוא בדיחה.

גרינר, נעלבת?

"צוחק מי שצוחק אחרון, לא רזית - לא שילמת."

ועכשיו ברצינות. יורדים עלייך. לא מפריע לך?

"שיצחקו. לא מפריע לי. מה אכפת לי? רק שימשיכו לצחוק. שימשיכו לצחוק ולא ישארו בשקט." 

אנחנו חיים להבין. אומרים שלא ירדת עם זה, ירדת?

"כן ירדתי."

כמה ירדת ?

"4 ק"ג בחודש."

ושוב גרינר מוכיחה שלגמרי צוחק מי שצוחק אחרון. אצלנו במערכת אנחנו לגמרי שוקלים להפיץ את ההאשטאג #מחנהליהיא לכל תגובה ממשטרת של גולשים ביקורתיים ברשת.יו גו, ליהיא!

ליהיא גרינר (צילום: אביב חופי)
צוחקת אחרונה | צילום: אביב חופי
_OBJ _OBJ

 mako סלבס בפייסבוק,  בטוויטרבאינסטגרם ובגוגל +