חמישה ימים לגמר הגדול של "האח הגדול" והמעורבות הציבורית שוברת שיאים. במשרד הפרסום והשיווק "ירקוני- בן נתן" החליטו לעשות מעשה ולהריץ את שפרה קורנפלד לניצחון בגמר בעזרת קמפיין פרסומי מיוחד הקורא להצביע עבורה. הקמפיין מופץ ברגעים אלו ברשת בעיקר בעמוד בפייסבוק שהוקם במיוחד.

כרמית רדליך, קופירייטרית במשרד, הגתה את הרעיון ביחד עם התקציבאיות ענת גרי וחן סגל: "הרעיון נוצר מתוך אמפתיה שהתעוררה לשפרה במיוחד אחרי התוכנית האחרונה שהייתה קשה במיוחד. החלטנו להוציא את החבר'ה מהאדישות, שלא נתעורר למציאות קשה ביום רביעי הבא". הקמפיין, מדגישות ההוגות, אינו נועד למטרות רווח ואין לו שום קשר עם משפחתה של שפרה. 

מה יש בשפרה שמגיע לה מיליון?
"היא נעימה, עדינה, אמיתית, מאוד בן אדם, משהו שחסר שם קצת. יודעת להודות בטעות, יודעת לוותר וללכת אחורה, יודעת גם לעמוד על שלה כשצריך, האמפתיה שלנו אליה נגרמת מתחושת הסלידה מהצד השני".

נראה שהתוכנית משפיעה על החיים שלכן ממש
"זה שטותי וזה תוכנית טלוויזיה אבל זה אשכרה המיקרוקוסמוס של החברה שלנו וזה לא ייאמן איך שאתה ומישהו שיושב לידך בעבודה רואים את אותה התוכנית ואתם רואים שני דברים שונים לגמרי".

לפי שמות המשפחה שלכן ניתן לראות שאתן פרידמניות
"אז זהו שזה שם המשפחה של בעלי, אני מרוקאית משני צדדי, שם המשפחה הקודם שלי הוא לוגסי וחן היא מבאר שבע, אבל כנראה שאנחנו פרידמניות במהותינו".