mako
פרסומת

רוצה ביס, לאפו? הקמפיין החדש של מורן אטיאס

אטיאס נבחרה להוביל את קמפיין הקיץ בישראל של אחת מחברות הגלידות הגדולות בעולם ותקבל על כך כ-100 אלף שקלים. נשמע טעים

גיל משעלי
פורסם:
מורן אטיאס בוניטה דה מאס, 2013
צילום: צ'ינו פפראצי, mako
הקישור הועתק

מורן אטיאס בוניטה דה מאס, 2013
עושה חשק לגלידה | צילום: צ'ינו פפראצי, mako

 

ידוע שאין כמו גלידה טובה אחרי פרידה מזוגיות, תשאלו את מורן אטיאס, שבקרוב תהייה מוצפת בערימות של גלידה.

ל-mako בידור נודע כי אטיאס נבחרה לאחרונה להוביל קמפיין חדש של ענקית הגלידות "נסטלה".

גורם המעורב בעניין סיפר כי החוזה בין הצדדים נחתם ממש לאחרונה וכי הצילומים צפויים להיערך בקרוב, כשאטיאס תשוב לארץ מסבב הטקסים השטיחים האדומים בלוס אנג'לס בהן היא מבלה השבועות האחרונים.

עוד ב-mako בידור:

כל המעורבים בדבר הוחתמו על מסמך סודיות בכדי שהעניין לא ידלוף החוצה ויגיע למתחרים. גם קונספט הקמפיין נשמר בסוד מוחלט.

לאחר הצילומים היא עתידה להישאר בארץ לטובת צילומי הסדרה המתהווה של גידי רף אליה לוהקה. אגב, על הקמפיין המדובר אטיאס צפויה לקבל למעלה ממאה אלף שקלים. יאמי.    

מורן אטיאס
יכולה להיות מבסוטה | צילום: שוש מיימון, mako