mako
פרסומת

עדי עצמי על הזוגיות עם אור אוחנה: "לא תמיד קל, אבל בוחרים כל בוקר להצליח את זה"

הזוג שזכה במקום השני ב"המירוץ למיליון" חוגג עשור יחד, ולרגל ציון הדרך המרגש שיתפה עצמי פוסט באינסטגרם שהזכיר עד כמה הקשר שלהם מיוחד: "רצנו את העולם והכול התנקז לרגע אחד שבו הבנתי למה הלב שלי בחר בך"

לילך מרקוביץ'
פורסם:
עדי עצמי ואור אוחנה
עדי עצמי ואור אוחנה | צילום: אינסטגרם, אינסטגרם
הקישור הועתק

אור אוחנה ועדי עצמי הפכו בשנה האחרונה לאחד מהזוגות האהובים בביצה, בזכות השתתפותם יחד ב"מירוץ למיליון" - שם הגיעו אל המקום השני בגמר הגדול. הזוגיות שלהם זוכה לפידבקים מעולים ולתגובות מחבקות. כעת השניים חוגגי עשור לזוגיות שלהם בפוסט מרגש במיוחד.

"10 שנים באבי, אתה קולט?", כתבה עצמי בחשבון האינסטגרם שלה. "אני הגעתי עם ערמות של אגו ואתה עם חלומות שלא הבנתי. נפלנו, קמנו ואנחנו עדיין ממשיכים. אבל השנה במיוחד, אחרי שרצנו את העולם והכל התנקז לרגע אחד של שלוש שניות, הבנתי למה הלב שלי בחר בך. זה הניצחון שלנו".

עוד הוסיפה עצמי: "אתה האבא הכי טוב והחבר הכי טוב. לא תמיד קל, אבל בוחרים כל בוקר להצליח את זה. לעוד המון שנים ביחד אהובי".

נזכיר כי השניים סיימו את תוכנית הריאליטי במקום השני, מיד לאחר "הזוג הירוק" - טום שלח ואלמוג אוחיון. אך מאז שסיימו את דרכם בריאליטי השניים ממש לא נעלמו מהרדאר. הם הספיקו כבר לקטוף קמפיין זוגי נחשק, ובזמן הזה עצמי גם מינפה את התהילה ובנתה לעצמה אימפריה קטנה: היא הפכה לאשת עסקים, השיקה מותג עצמאי למוצרי שיער ואפילו קמפיין סולו בכיכובה.