מאי תגר על הפרידה מיפתח רמון: "הוא היה משפחה בשבילי. נשבר לי הלב"
יומיים אחרי שפרסמנו לראשונה על הפרידה המפתיעה של יפתח רמון ומאי תגר, היא כבר מתייצבת מול המצלמות. בריאיון ל-mako סלבס שיתפה הדוגמנית בקשיים שאחרי: "דיברנו על עתיד משותף. מתישהו בדרך מבינים שזה לא בדיוק מה שחשבנו שזה"


רק בתחילת השבוע דיווחנו לראשונה על הפרידה המפתיעה של יוצא "המירוץ למיליון" יפתח רמון (33) והדוגמנית מאי תגר (27) אחרי שנתיים של זוגיות. פחות מיממה לאחר מכן פרסמנו לראשונה כי האקסים הטריים סגרו ימי צילום וראיונות לגופי התקשורת השונים, במחיר מרשים של כ-40 אלף שקלים לריאיון.
היום (שלישי), תפסנו את תגר בהשקת מותג המשקפיים KONTENTO של מעצב האופנה דרור קונטנטו, לריאיון ראשון מאז הפרידה.
זה האירוע הראשון שלך מאז הפרידה, עשית הכנה לפני לכל השאלות מהתקשורת?
"זאת הייתה הזוגיות המתוקשרת הראשונה שלי, וזו גם הפעם הראשונה שאני מתראיינת אחרי הפרידה, אז הרגשתי שאני צריכה איזושהי הכנה נפשית כדי להבין איך אני עושה את זה. אבל הדבר הנכון היה פשוט לתלוש את הפלסטר ולעשות את זה. לצערכם, אין יותר מדי ג'וס, אז זה איכשהו סבבה".
שברתם למדינה שלמה את הלב - למה את חושבת שהזוגיות שלכם כל כך השפיעה?
"כי באמת הייתה לנו זוגיות מדהימה, בריאה ומכילה. היינו החברים הכי טובים וגם היינו מספיק בוגרים כדי להבין מתי זה כבר פחות מתאים לנו וכל אחד צריך להמשיך לדרכו".
אתם הייתם בקשר מאוד רציני ומבוסס - יש בית משותף, יש כלבה, גם היה דיבור על טבעת?
דיברנו על עתיד משותף, אנחנו לא בני 16 שרק יוצאים. זאת אומרת, אם הגענו לשלב שבו אנחנו עוברים לגור יחד, ברור שזה היה בשביל עתיד משותף. אבל בסוף, כמו בחיים וכמו אצל המון זוגות, מתישהו בדרך מבינים שזה לא בדיוק מה שחשבנו שזה צריך להיות, שזה לא מתאים במאה אחוז, וזה בסדר. זה קורה, אלה החיים".
ממי זה הגיע יותר?
"זה הגיע מהמון שיחות ומההבנה המשותפת שזה הדבר שהכי נכון לשנינו. זה קרה קצת לפני שזה פורסם".
איך אספת את הכוחות מחדש?
"יש לי משפחה וחברות מדהימות שעוטפות אותי בטירוף. בדיוק אתמול דיברתי על זה עם חברה, שזה כל כך כיף להרגיש, פשוט להרגיש. אני כל כך שמחה שהיה לי את הדבר הזה איתו ושיצא לי להכיר אותו ושהיינו אנחנו וגם על ההחלטה הבוגרת להמשיך הלאה כי זה הדבר הנכון. זה כיף לחיות ולהרגיש, זה חלק מהחיים, אין אחד שזה יפסח עליו".
אפשר לומר שנשבר לך הלב?
"ברור. חיינו יחד שנתיים, הוא היה כמו משפחה בשבילי. זה תמיד כואב".

מה עשיתם עם הבית?
"אנחנו עדיין עובדים על זה".
ומה תעשו עם הכלבה? יש סיכוי להורות משותפת?
"הכלבה החמודה שלנו כמובן תישאר איתנו, אבל לא נראה לי שיש סיכוי להורות משותפת".
נשמע שזה האתגר הקשה ביותר.
"ברור, זה ממש ממש קשה אבל זה לטובת כולנו".
הרגשת הקלה כשזה יצא החוצה?
"האמת שכן, מאוד פחדתי מהרגע הזה, וכשזה יצא זה הקל עליי. כל כך פחדתי ונלחצתי מהתגובות ומכל מה שיבוא איתן, אבל ברגע שזה מאחורייך, זה פשוט הקלה. שוב, זאת הפעם הראשונה שאני חווה משהו כזה, אז העובדה שהחלק התקשורתי מאחוריי מאוד מקלה".
עוצרים אותך ברחוב בעקבות הפרידה?
"בקטנה ממש. אבל כשזה קורה אני פשוט מחייכת וממשיכה".
יש רצון להמשיך הלאה?
"לא. יש רצון לטפל בעצמי ולהחלים, להתרכז בקריירה ובחיים האישיים שלי, לצאת ולפרוח מזה, להוציא את הטוב. כי זה קשה ועצוב, אבל אפשר לנצל את זה ולהוציא מזה דברים טובים, אז אני שם".
יש סיכוי לקאמבק?
"אנחנו שנינו אנשים בוגרים, הגענו להחלטה הזאת ביחד מתוך הבנה עמוקה שזה הדבר הנכון".