mako
פרסומת

אילנית לוי: "הייתי אומרת לאלירז - אם אתה בא מהבית שלך, תתקלח"

דירות רווקים תל אביביות לא ידועות כמפוארות ועם אורחת חולת ניקיון כמו אילנית לוי אפשר לצפות לתגובות קשות. אחרי שכלת "חתונה ממבט ראשון" ניב ארגוב לא התרשמה מהדירה של החתן שלה אסף ורד, לוי שיתפה בחוויה משלה, מתחילת הקשר עם בעלה - וסיפרה איזו אמירה של נועה מוזס הדאיגה אותה

לילך מרקוביץ'
פורסם:
אילנית לוי, אלירז שדה
צילום: מתוך האינסטגרם של אילנית לוי שדה, instagram
הקישור הועתק

הזוגות של "חתונה ממבט ראשון" עברו כמה משוכות משמעותיות בימים הראשונים של הקשר שלהם (פרק חדש בראשון, אחרי החדשות, קשת 12). מי שהחליטו כעת להיכנס בעובי הקורה הן גלית גוטמן ואילנית לוי, שאירחו היום (שישי) את נורית גפן והילה רגב לפאנל שעסק בכל הסוגיות של הכלות והחתנים.

הזוג הראשון על סדר היום היה ניב ארגוב ואסף ורד, שדירתו התל-אביבית לא הייתה מאוד לטעמה של הכלה. זה הזכיר לאילנית את תחילת הקשר עם אלירז שדה: "הייתי אומרת לו - אם אתה נכנס אליי מהבית שלך, תעשה מקלחת ותיכנס", סיפרה עליו אילנית, כשלטענתה הוא גר אז בתנאים לא הכי ראויים: "אם היית רואה את הדירה, את יודעת איפה הו גר? אני הלכתי להתפנות ונפלה עליי התקרה, משהו מגעיל. הוא אמר לי לשבת על הספה, אמרתי לו 'לא, אני אחכה ליד הדלת'". גלית מצידה לא הבינה מה המהומה סביב ביתו של אסף: "הדירה שלו מהממת, לא לגעת בדירה".

בתגובה לקטע של ניב בקליניקה של ד"ר כלנית בן ארי, שבו היא דיברה על החשש מטעות, גלית הסבירה שעם הזמן זה יעבור: "היא עוד לא הבינה שמערכת יחסים זוגית זה שני טועים שהתחברו יחד והחליטו שהולכים על זה עד הסוף". בהמשך היא פרגנה לכלה: "יש בה משהו שאני נורא אוהבת, אבל היא עוד בשלב הזה שהיא נורא רוצה להיות בסדר מול ההורים והאחים שלה, את רואה את זה במערכת יחסים ובקריירה. ואז היא מוצאת עצמה בגיל 30 פלוס מוגדרת כ'לא בסדר' על זה שלא הגעת עד עכשיו לזוגיות הנכונה. יש משהו כל כך משחרר שבא לי להגיד לה - 'הכי בסדר זה לטעות'".

נורית חיזקה אותה: "תסתכלו עליי, כולי טעות אחת גדולה, אני לימדתי את הילדים שלי לטעות, כי מטעויות לומדים. אני באמת טעיתי המון, אבל ידעתי שאם לא הייתי טועה לא הייתי לומדת. גם כשהייתי צעירה חטפתי אש כי הייתי 'חשופה בצריח', אלה שבבטן הטנק לא רואים ולומדים הכל, כשאת חשופה את מקבלת אש, אבל לומדת המון".

בהמשך הדיון עלה שמה של נועה מוזס, שהשיח שלה על אותנטיות הדליק נורה אצל אילנית: "כשמדברים יותר מדי על המילה 'אותנטיות', זה הכי לא אותנטי שיש". מבחינת נורית, אותנטיות היא לא הדבר החשוב ביותר: "אני לא אותנטית כי אני רוצה לחיות, אבל בזוגיות לוקח המון זמן עד שאת מרגישה בטוחה. צריך להתפשר המון בזוגיות, מה זאת פשרה? לא אותנטיות. בבית לבד אני הכי אותנטית, לא מפריעה לאף אחד".

גלית סימנה מה לדעתה הבעיה של השניים, אבל הייתה אופטימית: "הם פשוט שני מנהלים ששמו ביחד וצריכים להרים אחד לשנייה, חסרים לי ההעצמה והפרגון. אבל בגדול אני רואה את כל הבעיות שלהם כפתירות לגמרי".