mako
פרסומת

7 חודשים אחרי שהתגרשה - שי-לי שינדלר מודה: "אני מוכנה לאהבה"

אשת התקשורת וליעד אגמון החליטו לפרק את החבילה אחרי 14 שנות נישואים - אלא שהגיע הזמן מבחינתה להצית מחדש את חיי האהבה שלה, כפי ששיתפה בריאיון. לצד הרומנטיקה, היא התייחסה גם לביקורות וענתה לשופט "רוקדים עם כוכבים" דוד דביר

לילך מרקוביץ'
פורסם:
שי לי שינדלר
צילום: אינסטגרם, סעיף 27 א'
הקישור הועתק

השנה האחרונה הייתה מהמאתגרות בחייה של אשת התקשורת שי-לי שינדלר, כשבשיאה עומדים הגירושים מהבעל ליעד אגמון בנובמבר האחרון. לאחרונה היא החליטה לקחת על עצמה אתגר חדש ועלתה לרחבה של "רוקדים עם כוכבים" (פרק חדש בשבת, אחרי החדשות, קשת 12), מסע שנגמר השבוע בהדחה מוקדמת. בריאיון שהעניקה היום (שישי) ב"גלית ואילנית" היא ענתה לאמירה של דוד דביר שאמר ש"הגוף שלה לא בנוי לריקוד", התייחסה לביקורות - וסיפקה הצהרה מפתיעה על חייה הרומנטיים - שערוכים לבאות.

כשבעה חודשים אחרי הגירושים מאגמון, שהמשיך הלאה בעצמו, שינדלר הצהירה שהיא פתוחה לאהבה: "שתבוא, אני מוכנה. מה הבעיה? שאי אפשר לצאת לדייטים, הכל בבית, אבל אני חייבת קצת לצאת לעיר. אני מחוזרת, זה כיף, בהתחלה אמרתי שאני לא רוצה יותר לגור עם בנים, אבל אני עדיין אומרת, אני רוצה להזדקן עם החברות שלי".

לצד ההצהרה על חיי האהבה, שינדלר, שהגיעה כאמור אחרי ההדחה שלה מ"רוקדים עם כוכבים", התייחסה גם לאמירה מעוררת המחלוקת של השופט דביר: "אין דבר כזה 'גוף שלא בנוי לריקוד', זה לא קיים. יכול להיות של'בולשוי' אין לי גוף, אבל מזל שאני עושה טלוויזיה מספיק שנים ויודעת שזה התפקיד שלו, ביום שהוא לא יהיה דוד דביר, הוא לא יעשה טלוויזיה".

את הגבת בצחוק.
"אני עליתי לרחבה כוסית, הרגשתי הכי טוב ואני תקופה כל כך ארוכה עושה הרבה מאוד ספורט, אוכלת בריא וישנה טוב, מה עוד צריך כדי להרגיש טוב עם הגוף? לכן זה הצחיק אותי, כי אני לא באמת מאמינה שיש דבר כזה. הוא ניגש אחר כך להתנצל, גם במעמד ההדחה, אבל אני לא באה לחנך את דוד דביר. מה שכן חשוב לי, שאף אחד לא ירגיש שהוא צריך שיהיה לו גוף שבנוי לריקוד. אם את רוקדת, טוב לך, את נעה, את מרימה את האנרגיה".

פרסומת

המסע של "רוקדים עם כוכבים" היה גם נפשי.
"התהליך הנפשי הוא הרבה יותר חשוב וגדול מהתהליך הפיזי, הפסיכולוגית שלי אמרה לי ששנים היא מנסה ללמד אותי כל מיני דברים, שהתוכנית הזאת הצליחה ללמד בחודש. לצורך העניין, האנרגיה שלי היא משאב מוגבל, הוא לא יכול להיות מחולק לכל וכל. הרוטינה המאוד אינטנסיבית הזאת באה לי בתקופה הזאת בול".

עד כמה הפרידה גרמה לך לרצות ללכת לתוכנית?
"גם, לתת דוגמה לילדים שלי שהחיים ממשיכים וצריך פשוט כל הזמן לאכול אותם ובביסים גדולים. חיים רק פעם אחת בגוף הזה ואני רוצה להפיק מזה את המרב, אפשר בדרך לא להצליח או לא להגיע לסוף ועדיין ליהנות מהדרך ולהודות עליה. אני חושבת שזה שיעור תמיד טוב, לי וגם לילדים".

פרסומת

רצית לשבור את התבנית שהייתה עלייך?
"ממש ככה. היה לי חשוב להראות עוד ממני, בכל הדברים שעשיתי עד היום, כל פעם הראיתי איזה צד, אבל התקבע איזשהו דבר ויש מקומות בי שעוד לא הכירו. היה לי חשוב לתת אותם ואני חושבת שהצלחתי, רציתי לתת אותי אחרת, עוד זווית שלי".

את מקבלת הרבה ביקורות בשנים האחרונות. מה עושים עם זה?
"נושמים, זוכרים כל הזמן שמה שחשוב זה מה שהלב מרגיש. אני ממש מאמינה בזה שלמסע שלי בסיבוב הזה יש גלים ואם אני אוהבת להיות בקצוות הטובים של החיים ובגבוהים, זה חייב לבוא גם עם נמוכים. יכול להיות שהקב"ה, תקראו לו איך שאתם רוצים, מזמן לי את המפגשים האלה עם הביקורות, כי אני יכולה להתמודד איתם. בפעמים הראשונות, כשהייתי צעירה, זה כאב לי או נגע בי יותר, לשמחתי היום כבר פחות".

בשנים האחרונות הביקורות יותר אישיות.
"לאנשים תמיד יהיה מה לומר, אבל זה מה שבא מבחוץ, אני עושה עבודה בפנים, עליי ועל הגוף שלי ויודעת שאני שמה את עצמי בפרונט. זה חלק ממה שמגיע אז אני צריכה להתמודד איתו, אני לא יכולה לחנך אנשים. אני גם חושבת שזה קשור לזה שאני מאוד כנה וזה לפעמים קשה, רוב האנשים כנראה מחזיקים יותר בפנים. הכנות שלי מעוררת עניין, אבל זו אני ואני אוהבת את זה שאני מקדשת אמת וכנות".