פתחו לה עין? הקמפיין של מאי ערב עם סקימס בוטל
בחודש שעבר דווח כי אחרי הסערה שהייתה בבית "האח הגדול" סביבה, מאי ערב תדגמן למותג ההלבשה האייקוני של קים קרדשיאן ברשת הישראלית טרמינל איקס. אלא שהיום ל-mako סלבס נודע כי מאי והצוות שלה החליטו לוותר על הקמפיין לטובת "פרוייקטים גדולים יותר". פרסום ראשון


פרסום ראשון: אחרי הדיווחים מחודש שעבר על כך שמאי ערב מ"האח הגדול" צפויה לדגמן ל"סקימס" ברשת הישראלית טרמינל איקס, ל-mako סלבס נודע כי הקמפיין בוטל וערב לא תצטלם למותג.
מתברר שמאי והצוות שלה הם אלה שהחליטו לוותר על הקמפיין, וזאת כדי להתמקד בפרויקטים גדולים וחשובים יותר בעיניהם.
אמש (שלישי) מאי העלתה סטורי שלה בוכה כשהדמעות לא מפסיקות לרדת על פניה, וכתבה: "לא כל הנוצץ זהב, חברים שלי". לא ברור אם התיעוד המדובר מתקשר לביטול הקמפיין, אבל עוקבים רבים תהו מה פשר הסרטון.

כבר כשהייתה בבית "האח" נוצרה סערה של ממש לאחר שערב טענה כי היא דגמנה בעברה למותג המיליארדים של קים קרדשיאן, כשמי שבעיקר פקפקה באמינותם של הדברים הייתה הדיירת אלאיה הוף. מאז הוף וערב נבחרו לדגמן למותג בטרמינל איקס, אבל נראה שכרגע מאי החליטה שלא להמשיך.
ערב בת ה-19 מזמן קוצרת את הפירות בכל מה שקשור לקמפיינים אחרים. כפי שפרסמנו לראשונה לפני כשבועיים, היא נבחרה להיות הפרזנטורית של מותג התכשיטים DANON, מה שיכניס לה לא פחות מ-200 אלף שקלים בשנה הקרובה.
מהסוכנות נויה מגנזי המייצגת את מאי ערב נמסר: "יש המון פניות והצעות לגבי מאי. בחרנו לוותר בשלב זה על קמפיין סקימס בגלל שיש על הפרק פרויקט גדול יותר".