mako
פרסומת

פרסום ראשון: הקמפיין המטורף של יובל לוי

חודש וחצי אחרי שיצא מבית "האח הגדול" כזוכה של העונה, הגיע הזמן לקצור את הפירות. ל-mako סלבס נודע כי לוי קטף קמפיין נחשק למותג ביגוד ישראלי שיכניס לכיסו לא מעט כסף. ואיך הנמסיס ארז איסקוב קשור לכל זה? כל הפרטים

לילך מרקוביץ'
פורסם:
יובל לוי, ארז איסקוב
צילום: instagram, instagram
הקישור הועתק

פרסום ראשון: רק חודש וחצי חלף לו מאז שיצא יובל לוי כזוכה של "האח הגדול", ונראה שהוא ממש לא מבזבז זמן. ל-mako סלבס נודע כי לוי קוטף קמפיין נוסף ומצטרף כשגריר למותג האופנה Mainstream לצדו של הפרזנטור הקיים גיא איתן.

עובדת בונוס מעניינת היא ששם בולט שעלה בקנה לצדו של יובל הוא של לא אחר מהנמסיס מעונה, זוכה המקום השני ארז איסקוב. גם לוי וגם איסקוב היו מועמדים פוטנציאלים מצד המותג, אך בסופו של דבר הוחלט ללכת כאמור על יובל.

הקמפיין בכיכובו של לוי צפוי להצטלם ממש בקרוב והוא יכלול פרסום ברשתות החברתיות ושלטי חוצות ברחבי הארץ. יובל יקבל על שיתוף הפעולה המדובר לא פחות מ-200 אלף שקלים. 

יובל לוי למיינסטרים
יובל לוי למיינסטרים | צילום: מרגריטה דוידוב

תגובת חברת האופנה Mainstream: "הבחירה ביובל, מי שנחשב לדייר האהוב ביותר של עונת 'האח הגדול', הייתה מתבקשת לאחר שלבש את המותג גם במהלך העונה עצמה, ולכן החיבור נעשה באופן אותנטי וטבעי לשני הצדדים".