לא מבזבזת זמן: הקמפיין החדש של יוכי אפוליאון
חודשיים אחרי שיצאה מבית "האח הגדול" כאחת הדמויות האהובות, אפוליאון קוטפת קמפיין חדש ויוקרתי. המשפיענית בת ה-35 תהפוך לפרזנטורית של מותג בשמים ותקדם את קולקציית הניחוחות הייחודיים של המותג ברשתות החברתיות. פרסום ראשון


פרסום ראשון: לפני חודשיים יוכי אפוליאון יצאה מבית "האח הגדול" במקום החמישי, זאת לאחר שכבר הפכה לדמות מוכרת בכל המדינה כשהשתתפה בעבר ב"המירוץ למיליון". כעת האם לשלושה לא מבזבזת זמן וקוטפת קמפיין נחשק.
יוכי תצטרף לנבחרת השגרירים של מותג הבישום והריחות INCENSE PARFUMS. יוכי תוביל את הקמפיין הדיגיטלי של המותג ותקדם את קולקציית הניחוחות הייחודית של שלו בעמודיה ברשתות החברתיות. על פי מותג הבישום, יוכי משקפת את ערכיו - נשיות חזקה, ביטחון עצמי ונוכחות יוצאת דופן.

יוכי בת ה-35 בזוגיות כבר למעלה מעשור עם יוסי בן שמעון המבוגר ממנה בכמעט 30 שנה, ולהם שלושה ילדים משותפים. יוכי מתחזקת עמוד אינסטגרם עם מעל 300 אלף עוקבים ועוקבות.