שחר חיון שוב מעוררת סערה: "תעשה הכל בשביל כסף. איפה האותנטיות?"
אחרי שהשתתפה בקמפיין לתחבורה ציבורית ויצרה סערה ברשתות החברתיות, נראה שהשחקנית ויוצרת התוכן בת ה-25 שוב מצליחה לעורר את זעמם של העוקבים. חיון פרסמה מוצר לשיער למתולתלות, ורבים יצאו נגדה בטענה שהשיער שלה בכלל עם החלקה: "זה מרגיש כאילו היא מסתלבטת עלינו עם השת"פים ההזויים האלה"


בשנים האחרונות שחר חיון מיצבה את עצמה כאחת מיוצרות התוכן החזקות ברשת ובעיקר גם בטיקטוק. כיאה לכוכבת רשת, גם השת"פים המסחריים הם חלק בלתי נפרד מעבודתה של חיון, אבל נראה שלאחרונה בחירת הקמפיינים שלה לא מתקבלת בחיוב בקרב העוקבים שלה.
זה התחיל מקמפיין לתחבורה ציבורית שההשתתפות של חיון בו עוררה סערה, בעיקר נוכח העובדה שהיא מתהדרת ברכב טסלה ולא ממש מתעדת את עצמה מתקפת את ה"רב-קו" או יושבת באוטובוס בדרכה לעוד יום צילום. כעת היא מצליחה לעורר את זעמם של העוקבים בקמפיין חדש למוצרי שיער, שבמסגרתו צילמה את עצמה מעצבת את שערותיה עם מכשיר התלתלים - זאת למרות שיש לה שיער חלק ביום-יום. "נראה לי אני חוזרת לתלתלים של גיל 12", כתבה חיון על גבי הסרטון.
סרטון הטיקטוק המדובר אומנם צבר מעל 43 אלף לייקים, אבל לצדם ניצבות גם עשרות תגובות נגד חיון ונגד בחירת הקמפיינים שלדעתם לא תואמת את אורח החיים שלה. בין התגובות שנכתבו וזכו לעשרות לייקים מעוקבים נוספים כהזדהות: "פשוט תתנו לגבר לעשות פרסומת לפדים וזהו", "את כאילו תעשי הכל בשביל כסף?", "זה מרגיש כאילו היא מסתלבטת עלינו עם השת"פים ההזויים האלה", "זה פיזית דוגמה למשפיענית שתיקח כל פרסומת שיציעו לה בשביל כסף. היא עם החלקה. איפה האותנטיות?", "היא ליטרלי עם החלקה והיא מפרסמת מוצרים לתלתלים?", "עד מתי תמשיכי לזלזל באינטליגנציה שלנו?", "זה פתטי ברמות לקחת כל שיתוף פעולה שמציעים לך", "זה נראה נורא, עשינו את הבן אדם הלא נכון מפורסם".

היו גם כאלה שלא שכחו את הקמפיין לתחב"צ שבו חיון השתתפה והגיבו: "הלחות באוטובוס לא תהרוס את כל מה עשית עכשיו?", "אוטבוס כשאת נוסעת בטסלה, תלתלים כשיש לך החלקה, מה השלב הבא?", "חבל, האוויר והצפיפות באוטובוס פשוט תהרוס את כל העבודה הקשה בשיער".
מטעמה של שחר חיון טרם נמסרה תגובה.