mako
פרסומת

אחרי גל גדות: הקמפיין הראשון והיוקרתי של הדר שירי

כוכבת "האח הגדול" נבחרה לפנים של מותג איפור בינלאומי בישראל, שאותו הובילה בעבר לא אחרת מהישראלית המצליחה ביותר שלנו בהוליווד - גל גדות. הקמפיין החדש בכיכובה של שירי צפוי להצטלם ולעלות לאוויר בקרוב - בהשקעה כוללת של כמיליון שקלים. כל הפרטים

לילך מרקוביץ'
פורסם:
הדר שירי
צילום: instagram, Instagram
הקישור הועתק

בהשקעה כוללת של כמיליון שקלים: כוכבת "האח הגדול" ואושיית הרשת הדר שירי כבר הראתה לכולנו שהיא כאן בשביל להישאר - והפעם, לאחר שחגיגות יום ההולדת שלה יצרו באזז לא קטן, היא קוטפת קמפיין ראשון ויוקרתי שמפורסמות רבות רק חולמות עליו.

היום (שני) מותג האיפור הבינלאומי "רבלון" הכריז על בחירתה של שירי כפנים של המותג בישראל - שתוביל את פעילות המותג במהלך השנה הקרובה בהשקעה של כמיליון שקלים. "אני שמחה וגאה להצטרף למשפחת 'רבלון' ישראל. עולם האיפור תמיד היה עבורי מקור להשראה ולביטוי עצמי, ולכן החיבור הזה מרגש אותי מאוד. מצפה לעשייה משותפת ולהרבה רגעים יפים יחד", מסרה שירי.

הדר שירי
צילום: אורי פרטוש, יח"צ

הקמפיין החדש בכיכובה של בת ה-25 צפוי להצטלם ולעלות לאוויר בקרוב - ובכך היא מצטרפת לישראלית המצליחה ביותר מעבר לים, גל גדות, ששימשה כפנים של המותג הבינלאומי בעבר, זאת לאחר שורת כוכבות הוליוודיות שהובילו אותו לאורך השנים, ובהן: סינדי קרופורד, קלאודיה שיפר, אמה סטון והאלי ברי.