עוד לא הצלחנו להירגע מהחופשה האחרונה של דניאל גרינברג במיקונוס יחד עם אייל גולן והילדים, וכבר היא קופצת לה לחופשה הבאה. גרינברג החליטה לקחת חופשה עם כמה חברות, רק שהפעם לא הכל עבר חלק ונראה שדניאל וחברותיה לנסיעה נפלו קורבן לעוקץ.

גרינברג טסה לאמסטרדם לזמן איכות עם קבוצת חברות טובות והזמינה כבר מהארץ דירה בה הן ילונו בעיר, דרך אתר "בוקינג". כאשר החבורה הגיעה לשדה התעופה בהולנד, הן גילו שההזמנה שלהן בוטלה ולא ניתן היה ליצור קשר עם אף גורם, כך לטענתן. בהודעת הביטול שקיבלו נמסר להן שהן יקבלו את הכסף בחזרה, אך כספן לא הוחזר להן - והן מצאו את עצמן תקועות בשדה בחוסר אונים.

דניאל גרינברג (צילום: מתוך אינסטגרם, instagram)
צילום: מתוך אינסטגרם, instagram

למזלן של גרינברג והחברות, הן הצליחו למצוא ברגע האחרון דירה פנויה שבה הן יכלו להתאכסן במדינה הזרה וכך חלפה הדרמה. מאז דניאל כבר הספיקה לחזור לארץ ולשגרת חייה, אבל האירוע בהחלט הותיר אותה עם טעם מר לאחר החופשה. אחרי שפנינו לבוקינג, הם הסירו את בית העסק מהפלטפורמה שלהם.

תגובות נגד דניאל גרינברג (צילום: מתוך אינסטגרם, instagram)
צילום: מתוך אינסטגרם, instagram

מדניאל גרינברג נמסר בתגובה: "שילמנו סכום של כ-12,000 ש"ח עבור דירה באמסטרדם וביום שהגענו בבוקר קיבלנו מייל שההזמנה בוטלה. ניסינו ליצור קשר עם החברה או לפחות דרך המספר שמוצג בלינק אך ללא הצלחה כי לא היה מענה בשום מקום. כמובן שמהר מאוד התארגנו על מיקום לינה חלופי, אבל את הכסף לא קיבלנו בחזרה. ממש מבאס".

מבוקינג נמסר - "אנו ב-Booking.com מתייחסים לבטיחות ואבטחה ברצינות רבה, ולכן הצטערנו לשמוע על הבעיות שאיתן נאלצו הלקוחות להתמודד בנסיעתם האחרונה. אנו מחזקים כל העת את האבטחה שלנו, וישנם צעדים שלקוחות יכולים לנקוט כדי להישאר בטוחים בעת ביצוע הזמנות ברשת. לדוגמה, לעולם לא נבקש מהם לשתף מידע רגיש, כמו פרטי כרטיס אשראי באמצעות דואר אלקטרוני או בטלפון, או לבקש תשלום שונה מתנאי ההזמנה המקוריים, אותם ניתן למצוא באישור ההזמנה. במקרים נדירים שבהם אנו מעריכים שיש סיבה לדאגה כלשהי בכל הקשור למקום האירוח, אנו נבדוק, נחקור ונסיר אותם מהפלטפורמה שלנו, כפי שעשינו במקרה זה. כמו כן, פנינו ישירות ללקוח כדי לספק לו תמיכה נוספת".