אחרי סערת הטיסה של ישראייר, אליה אסי ועדי בוזגלו איחרו ובכל זאת עלו - כעת עדי מגיבה לביקורות החריפות שטענו כי המטוס עוכב רק בשבילכם: "התעוררתי למבול של הודעות ותקשורת, אז אני עושה סדר. היינו אתמול אמורים לטוס לפי מה שחשבנו ב-13:30, בפועל הטיסה הייתה ב-10:30. התבלבלנו, קורה. אנחנו בני אדם", אמרה בוזגלו לעוקבים שלה בסטורי.

"בסוף, תוך כדי שיחות עם אנשי צוות, הבנו שהיה עיכוב במטוס והטיסה עוד לא המריאה, המטוס עומד", המשיכה עדי. "אז אמרתי 'וואו יש לי הזדמנות לנסות לעלות לטיסה - לבקש שיפתחו שוב את הבורדינג כדי שאוכל לעלות את המזוודות'. ואתה או את שצופים בי עכשיו, הייתם עושים את אותו הדבר כדי לא לאכזב את הילדים שלכם".

"וכן, העובדים של ישראייר היו מקסימים", סיפרה עדי. "שילמנו על החופשה הזו ממיטב כספנו, אז לא היו חייבים לנו שום דבר ולא חיכו במיוחד בשבילנו, אין כאן שום שת"פ, הכל נעשה בפרגון. מאחלת לכולם קיץ נעים וניפגש בארץ".

כזכור, מוקדם יותר סיפרנו לכם כי למרות שהגיעו באיחור של חצי שעה לטיסה של ישראייר - עדי ואסי בוזגלו הצליחו לעלות עליה עם שאר ילדיהם, מה שגרר לא מעט ביקורות. "ישראייר אילצו את כל המטוס להמתין בסבלנות למשפחת בוזגלו. מזעזע בעיניי! איחרתם? בעיה שלכם! למה אנשים זרים צריכים לסבול?", כתבה אחת, ואחר הגיב: "אם תהיתם, לכם הם היו בורחים בלי לחשוב פעמיים". 

תגובות אסי ועדי בוזגלו (צילום: מתוך פייסבוק, facebook)
צילום: מתוך פייסבוק, facebook

מישראייר נמסר בתגובה: "היות והטיסה איחרה לצאת בשעתיים בגלל בעיות בנתב"ג, ניתנה לעדי בוזגלו האפשרות לעלות לטיסה המדוברת. ישראייר לא מעכבת המראות עבור איחורים של נוסעים ומקפידה על עמידה בלוחות זמנים בסגירת השערים לעליה למטוס".