אלין כהן החלה לעסוק באיפור עוד כשהייתה בת 12, ומשם הדרך למותג קוסמטיקה משלה הייתה קצרה. אחרי שנים של לקוחות מרוצות, מוצרים שנחטפו מהמדפים ואפילו שיתוף פעולה עם אחת מרשתות הפארם הגדולות בישראל – בחודשים האחרונים חסרה סחורה למכירה, לא באתר ולא בחנויות.

המוצר האחרון שהשיקה כהן היה אודמים שעשתה בשיתוף פעולה יחד עם אמה מירי כהן ומאז שהמוצרים אזלו - עברו כמה חודשים של דממה. אכן לא מדובר במקריות: אימפריה עסקית כמו של כהן לא עוצרת את הפעילות שלה בלי סיבה. 

על פי הסובבים של משפחת כהן, אחרי חמש שנים של עשייה, מדובר ברצון של אלין לחדש ולרענן את הפעילות שלה וכבר תקופה ארוכה הכוכבת הצעירה "מחשבת מסלול". עם זאת, אלין עובדת בימים אלו על מוצרים חדשים ומתכוונת "לעשות להכל מיתוג שונה ולהשיק מחדש".

פפראצי אלין ומירי כהן. נובמבר 2021 (צילום: פול סגל)
צילום: פול סגל

גם מותג בגדי הים שפתחה היזמית הצעירה יחד עם גיסתה גילי כהן – "קרמבולה", שהושק לפני שנה בדיוק ועשה הרבה רעש בתעשייה – נעלם ממנועי החיפוש והסיבה היא שמשפחת כהן החליטה לקנות את השותפים שהיו להם החוצה וכרגע הם הבעלים הבלעדיים של החברה. בימים אלו הם בוחנים כיוונים חדשים למותג.

מטעמה של אלין כהן נמסר: "לרגל חגיגות 5 שנים למותג אלין כהן קוסמטיקס, ועם שחרורה מצה"ל, בחודשים האחרונים אלין כהן והמותג עמלים על מיתוג מחדש שיכלול המון הפתעות וחידושים. בתואם לצמיחה האישית וההתבגרות של אלין כך גם המותג וכפי שתמיד הובילה טרנדים ומגמות בעולם האיפור, המותג ימשיך לעשות זאת ולהוביל את שוק הקוסמטיקה בישראל".