בינואר האחרון התבשרנו שבר רפאלי הפכה לפרזנטורית של חברת ההלבשה התחתונה פמינה, ולפי הדיווחים היא תקבל כמיליון שקלים עבור כל שנה שבה היא מייצגת את החברה. מאז היא הספיקה להצטלם כבר מספר פעמים - ופניה לגמרי מזוהים עם המותג. לכן יש לנו הרגשה שהחברה הישראלית לא כל כך תאהב את מה שאנחנו הולכים לספר.

קוראים אדוקים של mako סלבס שמבקרים ברחבי אירופה בימים אלה, הופתעו לגלות שרפאלי הצטלמה להפקת אופנה של הלבשה תחתונה ובגדי לילה עבור "ווג" ספרד. בהפקה לבשה רפאלי שלל מותגים בינלאומיים שלא נמצאים בישראל, אבל לוק אחד שלה כלל חזייה של חברת "טריומף" - המתחרה של חברת פמינה, לה היא משמשת כפרזנטורית בישראל.

הפקת האופנה אליה הצטלמה בר מתפרשת על לא פחות משישה עמודים, כשהיא לובשת בין היתר את החזייה מהקולקציה החדשה של המותג המתחרה שתושק בקרוב בישראל. מקורבים למותג מספרים שהדבר "נתפס כלא מקצועי".

אז נכון שרפאלי לא בחרה את מה שהיא לובשת ובהפקה יש סטייליסטית שעושה את זה, אבל במקביל יש שיטענו שיש לה אמירה (בכל זאת - בר רפאלי) ואפשר היה, בין שלל המותגים הבינלאומיים שכיכבו בהפקה, לוותר על החזייה הספציפית הזו ששייכת למתחרה ישיר של המותג לו היא משמשת פרזנטורית.

מחברת "פמינה" בחרו לא להגיב לדברים.