הסכום שקיבל בני ברוכים על הקמפיין הראשון שלו
אם מישהו היה אומר לבני ברוכים לפני שנה שהוא יככב בפריים טיים כל כך הרבה זמן וגם יקבל קמפיין בכיכובו, סביר להניח שהוא היה מאמין, כי מהרגע הראשון שהוא פרץ, ברוכים אמר את כוונותיו. אז כמה הוא קיבל על הפרסומת הזו?


הריבים עם אלה איילון, הסכסוכים עם אסי בוזגלו והגעגועים לאשתו חגית היו לגמרי שווים את התקופה בה בני ברוכים בילה על האי ב"הישרדות VIP", כשהוא הפך לאחד המתמודדים הבולטים והמדוברים בעונה הנוכחית.
ברוכים אמנם סומן מהרגע הראשון כמתמודד שלא ישרוד הרבה זמן, אך להפתעת רבים הוא הגיע לשביעייה האחרונה - ומכאן הדרך אל הגמר קצרה ביותר. אמנם 15 דקות התהילה שלו יצאו בדיוק בתקופת הקורונה, כשאין אירועים והשקות, אבל ברוכים יודע לנצל אותן כמו שצריך.


בני, יחד עם עידו קוז'יקרו, הצטלם לקמפיין החדש של סלופארק הקורא לציבור "לא להיות בני ברוכים" ולא להתפשר על בינוניות, כהומור עצמי על הדימוי של ברוכים בתכנית המדוברת. אם תהיתם כמה כסף הוא גרף על כך, סובבים מספרים כי ברוכים קיבל סביב ה-100 אלף ש"ח על השתתפותו. מה אלה הייתה אומרת על זה?