כמה מתבקש זה היה? דנית גרינברג חזרה לארץ אחרי שבועות ארוכים של שמש, אטרקציות שבמדינות מוכות קורונה אפשר רק לחלום עליהן, מסעדות ולא מעט תחזיות מזג האוויר - באחרונה היא ריסקה את הקרסול שלה. גרינברג החליטה לנצל את המומנטום ואת ההייפ סביבה כדי לחתום על קמפיין חדש.

כזכור, גרינברג ובן הזוג הצמוד ברק חקמט ניסו להתחמק משהייה במלוניות הקורונה ולכן החליטו להשכיר דירה בדובאי ולעבור לגור בה בתקופה הקרובה. בעקבות הפציעה הם מצאו את עצמן בדיוק באותה מלונית ממנה פחדו רק שכעת לדנית נוסף תואר חדש: השגרירה של מותג AVENE.

זוהי הפעם הראשונה בה מותג הדרמו קוסמטיקה בוחר בשגרירת מותג ישראלית שתוביל את המהלכים הדיגיטליים של החברה - כן, גם כשהיא נמצאת כאחד האדם במלוניות הקורונה המבודדות. ״החיבור עם אוון אכן מתבקש. אני מכירה את המותג עוד מהילדות שאמא שלי הייתה מורחת לנו טונות מקרם ההגנה שלהם", סיפרה גרינברג בתגובה לידיעה, "אני שמחה להיות חלק ממשפחת אוון וצופה לנו פעילות משמעותית יחדיו!״.

View this post on Instagram

A post shared by דנית גרינברג | Danit Greenberg (@danitgreenberg)

View this post on Instagram

A post shared by דנית גרינברג | Danit Greenberg (@danitgreenberg)