לפני כארבעה חודשים וכחודש אחרי חתונתה, על שולחנה של אנה ארונוב ומנהליה נחת מכתב התראה בטרם פתיחת הליך משפטי. את המכתב שלחה רשת האופנה "JUMP&ONOT", לה שימשה כפרזנטורית בעונות האחרונות. אך הבוקר ארונוב הצטלמה לקמפיין נוסף של החברה.

באותו המכתב שקיבלה אז ארונוב, נציגי החברה פירטו כי זו הפרה סעיף מהותי שנחתם בחוזה בין שני הצדדים. הסעיף, על פי החברה, מונע מארונוב להשתתף בקידום מכירות או לפרסם מותגי אופנה אחרים ברשתות החברתיות, וארונוב פרסמה באינסטגרם מספר מותגים אחרים.

 

אנה ארונוב בצילומים, פברואר 2020 (צילום: דנה טלמור)
עושה את עבודתה על הצד הטוב ביותר, ארונוב בקמפיין החדש | צילום: דנה טלמור

בסביבתה של ארונוב טענו אז כי הפנייה שקיבלה מעורכי הדין היא תמוהה לחלוטין ואף הוסיפו לומר כי כל ההליך מריח כמו תרגיל יחסי ציבור שנועד לקדם את החברה על חשבונה. לא צריך להיות חד במיוחד כדי להבין שנוצר סכסוך בין הצדדים שנהנו עד אז משיתוף פעולה מוצלח.

כאמר, הבוקר ארונוב התייצבה על סט הצילומים של החברה לקמפיין העונה הקרובה, כששני הצדדים משדרים עסקים כרגיל. מקורבים סיפרו כי הזמן עשה את שלו וגורם מגשר הצליח להגיע איתם להבנות שנגמרו ב"סולחה" עסקית.

על פי מקורבים, סוכם כי בשנה הקרובה ארונוב תמשיך לעבוד עם החברה. זה קרה רק אחרי הבהרת העובדה כי ארונוב תקפיד לא לפרסם יותר חברות שמתחרות ישירות בחברה לה היא משמשת פרזנטורית.

 

אנה ארונוב בצילומים, פברואר 2020 (צילום: דנה טלמור)
מטעמה של ארונוב סירבו להגיב | צילום: דנה טלמור

מטעם חברת "JUMP&ONOT" נמסר בתגובה:

״כמו בכל מערכת יחסים מדהימה ופוריה, גם לנו יש עליות וירידות אחריהן מגיעה מערכת יחסים מחוזקת וטובה יותר״.

מטעמה של אנה ארונוב סירבו להגיב על הדברים.