mako
פרסומת

לא תאמינו על מה הסלבס קיבלו כסף

בעוד האמריקאים חייבים לסמן כל פוסט שיווקי בהאשטג מיוחד, לסלבס הישראליים אין יותר מדי מגבלות על התוכן השיווקי שהם מעלים לרשתות החברתיות. אלה כמה מהפוסטים של בר רפאלי, נטלי דדון ורוסלנה שמוכיחים (שוב) כמה משתלם להיות מפורסם

עדן יואל
עדן יואל
mako
פורסם:
רוסלנה ובר
אול אבאוט דה מאני - רוסלנה, נטלי ובר | צילום: ענת מוסברג; אינסטגרם
הקישור הועתק

מפורסמים אמריקאיים יודעים שכל תוכן שיווקי שעולה לרשתות החברתיות צריך לקבל את ההאשטג #ad או #sponsored (מודעה וממומן, בהתאמה). אבל החוק הישראלי מתירני יותר, וסלבריטאי ארצנו יכולים לפרגן בהנאה לשלל מוצרים, חברות ושירותים בלי להבהיר באופן מפורש שמדובר בפרסומת עליה קיבלו כסף.

אנחנו לא מדברים כאן על קידום מוצרים שמזוהים ישירות עם מפורסמים מסוימים (סדנאות ההעצמה הנשית של אביבית בר זוהר, למשל) או יחסי ציבור לסדרות, סרטים ומופעים בהשתתפותם של הסלבס האלה. לא, אנחנו פה נטו בשביל בצע כסף.

בשבוע האחרון, למשל, היה קשה להימלט מגל המפורסמות שצבעו את שיערן לוורוד – מעיין אשכנזי, מארינה מקסימיליאן בלומין ונטע ברזני נכנעו כולן לטרנד. אם חשבתם שמדובר בצירוף מקרים מדהים – תחשבו שוב, הן עשו את זה בשביל קמפיין של "לוריאל פרופשיונאל", וכל אחת מהן קיבלה כמה אלפי שקלים על הצעד.

מעיין אשכנזי
פרסמה בסטורי - מעיין אשכנזי | צילום: מתוך סטורי
פרסומת

מי שהיתה יוצאת דופן בתרחיש הזה היא רוסלנה רודינה שגם הסתפקה בתוספות מלאכותיות בלבד, גם בחרה אותן בצבע סגול וגם קיבלה סכום נאה ביותר על הצביעה-ללא-צביעה הזו.

רוסלנה רודינה
קיבלה הנחת מגה-סלב - רוסלנה רודינה | צילום: ענת מוסברג

אבל זה לא מתחיל (או נגמר) שם. נטלי דדון, שני גולדשטיין ואחווה סיבטון הן רק מהמפורסמות שקיבלו לא מעט כסף כדי להעלות תמונות נוגות שלהן עם אקססורי יוצא דופן: מכשיר למדידת חום, שאמור לעזור לנשים לעקוב אחרי ימי הפוריות שלהן. אפילו הנוסח "החבר החדש שלי" מופיע בכל אחד מהפוסטים:

פרסומת

ומשום מה, משווקים מפגינים דאגה רבה למערכות הרבייה של הסלבס. נופר מור קיבלה סכום כסף נדיב על השווצה בבדיקת ההריון החיובית שלה:

פרסומת

אבל מור קיבלה, כנראה, פחות כסף מבר רפאלי. רפאלי פרסמה את הריונה הראשון לפני שנתיים באמצעות פוסט באינסטה ובו תקריב מלחיץ מדי של בדיקת הריון ביתית:

השערה הקטנה בצד תרדוף אותנו בסיוטים עד יומנו האחרון.

אם אתם עוקבים אחרי האינסטה של עדי שילון, בוודאי שמתם לב לכוכבת אורחת שמופיעה בתמונותיה של שילון לעתים תכופות במיוחד: המכונית שלה.

פרסומת

לא מדובר בהתלהבות נטו, אלא בעסקה מחושבת – שילון קיבלה את המכונית מהיבואן בתמורה לאזכור קבוע של מותג הרכב בכל תמונה.

מכונית זה גדול עליכם? סבבה, מה תגידו על טלפון סלולרי חדש, חינם-חינם וישר מהניילונים? כי מעיין אשכנזי, אדל בספלוב ושי מיקה יפרח זרמו לגמרי על הרעיון. כל מה שנדרש מהן הוא לצלם סרטון, להעלות לאינסטה ולתייג אחת את השניה:

פרסומת

או אולי רמקול עמיד במים – גם הוא בחינם? לדין מירושניקוב זה עלה בתמונה אחת וזהו.

דנה זרמון הסתפקה עוד יותר במועט, ונהנתה מבקבוק חינמי של תה קר. אוקיי, והיא כנראה קיבלה גם כמה אלפי שקלים, אז אולי היא לא לגמרי צנועה, אבל הבנתם את הקונספט: