mako
פרסומת

הסכום שקיבלה רוסלנה עבור קמפיין חדש

השנה המוצלחת של רוסלנה רודינה ממשיכה בכל הכוח, וכעת נחשף כי היא לוהקה לתפקיד הפרזנטורית של מותג האיפור והביוטי, Soft Touch. אך כמה היא תקבל עליו? בואו נגיד שמדובר בחלום מתוק

יפעת הללי אברהם
פורסם:
רוסלנה רודינה נופשת בתאילנד​
צילום: מתוך עמוד ה אינסטגרם של רוסלנה רודינה, מתוך instagram
הקישור הועתק

כמה שווה להיות פרזנטורית? מתברר שמאוד, אם לשפוט על פי החוזה החדש עליו חתמה רוסלנה רודינה, אחת מהדוגמניות והכוכבות הכי מבוקשות בתעשיית הבידור הישראלית.

לרודינה יש כנראה את אחד הלו"זים היותר עמוסים בקרב הקולגות שלה, כשהיא לא רק מדגמנת, אלא גם ממשיכה להשקיע בקריירת המשחק שלה, כמו גם בזוגיות המתוקה והרחוקה מאור הזרקורים עם איתי פז. עם זאת, היא הצליחה למצוא זמן לתפקיד חדש: פרזנטורית.

רודינה נבחרה לתפקיד הפרזנטורית החדשה של מותג האיפור והטיפוח הישראלי, Soft Touch, מקבוצת דנשר הפועלת בעולם הקוסמטיקה למעלה מ-35 שנה. על אף נסיונה העשיר בעולם הדוגמנות, זה יהיה קמפיין הביוטי הראשון שלה, ונשמע שזה ישתלם לה.

לדברי מקורבים, הדוגמנית הלוהטת חתמה על חוזה מפנק במיוחד, לפיו היא תקבל לא פחות מ-150 אלף שקלים על ההשתפות בקמפיין. מה אפשר להגיד? היא לגמרי שווה את הסכום, ויותר.