mako
פרסומת

"עברתם כל גבול בשם הפרסום"

האם יש שבוע בישראל שיעבור מבלי שמשפחת רפאלי תגרום לגולשים להשתגע? כנראה שלא, והפעם הפרסומת החדשה והמשעשעת בכיכובם של בר ואון רפאלי הצליחה לייצר שיח רחב

יפעת הללי אברהם
פורסם:
הקישור הועתק

אין ספק שבר רפאלי יודעת בדיוק מה לעשות כדי לייצר עניין, גם אם היא אפילו לא מתכוונת לעשות את זה - זה פשוט קורה בלי שהיא תרצה או תתכוון לכך.

בפרסומת החדשה לחברת "הודיס", מככבת רפאלי לצד אחיה, און רפאלי. השניים החליטו לקחת חלק בסיטואציה הומוריסטית ומשעשעת למדי, בה רואים את בר מסתכלת אל עבר בחור שיצא בעירום מהמקלחת והוא מתלבש בחדרו. רפאלי בוהה באותו בחור בפרסומת ובגופו החטוב, עד הרגע בו היא רואה את פניו ומגלה שהיא בעצם חשקה באחיה הקטן. אם פספסתם את הפרסומת הזו, אתם יכולים לצפות בה ממש כאן:

מרגע שעלתה הפרסומת הרשת סוערת סביב מה שקורה שם, ולצד תגובות של אנשים שצחקו מהרעיון ואהבו את הקונספט המשעשע, יש לא מעט תגובות קשות סביב התסריט הקיצוני.

בר היא אישה נשואה, יש לה שני ילדים ובפרסומת כזו היא מגלה בסוף שהבחור העירום זה אחיה. דוחה", כתבה גולשת. " באמת שאני עם ראש פתוח והכי הומוריסטית בעולם - אבל המסר פה פשוט דוחה! עברתם כל גבול בשם הפרסום! זה גילוי עריות לכל דבר ועצם זה שאתם נותנים לזה לגיטימציה פשוט מבחיל", כתבה גולשת אחרת.

פרסומת

"בשורה התחתונה זה לא גורם לי לרצות לקנות מוצרים של החברה הזאת ואפילו מסליד אותי, חבל", כתב גולש שצפה גם הוא. ומה דעתכם? במקום לכתוב תגובות קיצוניות לכאן ולכאן, אתם פשוט יכולים להצביע בסקר שלנו: