mako
פרסומת

שקלים עליה נופלים: גל גדות קטפה קמפיין נוסף

פחות מיממה לאחר שנודע כי גל גדות היא הפרנזטורית החדשה של חברת "רבלון", כעת קונצרן הטכנולוגיה הסיני "וואווי" מודיע כי גדות נבחרה להיות הפנים של המותג

יפעת הללי אברהם
פורסם:
ישיר: מסיבת עיתונאים לקראת האירוויזיון
צילום: רויטרס, חדשות
הקישור הועתק

גל גדות ממשיכה לנכס לעצמה הישגים בינלאומיים מרשימים. אחרי אמש נודע כי הוונדר וומן הישראלית נבחרה לשמש כפרזנטורית של ענקית הקוסמטיקה "רבלון" ותרוויח על הקמפיין כ-3 מיליון דולרים, הגיעה הודעה נוספת ומפתיעה על הקריירה של גדות.

קונצרן הטכנולוגיה הסיני "וואווי" (Huawei) הכריז בלילה בתערוכת CES הבינלאומית בארה"ב כי גדות תשמש כפרזנטורית של סדרת מכשירי הדגל של החברה Mate10.

גל גדות לקמפיין לוואווי‎
כובשת. גדות | צילום: חדשות 2

לפי הערכות, גדות תרוויח עבור הקמפיין הזה יותר מהקמפיין של חברת "רבלון", מה שאומר שמדובר בסכום של יותר מ-3 מיליון דולר. הנתון הנוכחי הופך את גדות באופן רשמית לישראלית הבינלאומית הכי מצליחה בימים אלה בעקבות הקמפיינים הבינלאומיים אותם היא קוטפת עבורם היא מקבלת סכומים בסדר גודל שלא הכרנו. כל שנותר לנו לעשות זה להתפוצץ מרוב גאווה.