mako
פרסומת

עדי שילון נבחרה כפרזנטורית למידות גדולות - והרשת השתוללה

שילון אולי זכתה בג'וב נחשק שאף יכניס לכיסה לא מעט שקלים אולם הבחירה בה מלווה בנחשול של ביקורת ציבורית. "הבחירה בה זה עוד ניסיון למכור לוקש לנשים שמנות", נכתב ברשת וזאת רק ההתחלה של המהומה סביב הבחירה בה

יפעת הללי אברהם
פורסם:
עדי שילון
צילום: אביב חופי, mako
הקישור הועתק

אנחנו בטוחים שאם הייתם אומרים לפני כמה שנים לכוכבת "מחוברים", עדי שילון, כי היא עתידה להימצא בלב סערה על היותה "רזה מדי", אנחנו בטוחים שהיא לא הייתה מאמינה לכם.

רק לפני מספר שנים שילון הייתה אישה בעלת עודף משקל, מאז השילה כמות נכבדת ממשקלה וכיום, חודשים ארוכים אחרי המייקאובר, נבחרה לככב כפרזנטורית של חברת האופנה "עונות".

שילון נבחרה לככב כפרזנטורית של חברת האופנה, המציגה את עצמה כחברה הפונה לקהל מידות הביניים, בארבע העונות הקרובות כשהיא נכנסת לנעליה של מיכאלה ברקו, קודמתה בתפקיד.

הבחירה בה לוותה בראיון לאתר האופנה Xnet בו שילון סיפרה כיצד הורידה בממשקלה וירדה ממידה 46 למידה 42. הראיון, שעתיד היה לייצר באזז חיובי, עורר במקום זאת ביקורת נוקבת על הבחירה בה. 

עוד ב-mako סלבס:

ברשת טענו כי הבחירה בשילון מבזה את קהל הצרכניות של החברה משום שהיא רזה מדי. גם אם היא באמת מידה 42 כפי שהיא טוענת שהיא, מדובר באישה גבוהה והמראה שלה אינו מראה מייצג עבור אישה טיפוסית במידה זו. העובדה שהיא חשה צורך להתנצל על מידות גופה, המשיכו, מעבירה מסר לפיו מדובר במידה לא לגיטימית.

"איך הגענו למצב שבו פרזנטורית של רשת אופנה שפונה לנשים בכל המידות מתנצלת על כך שהיא מידה 42?", נכתב. "כל מה שצריך כדי לקבל קמפיין למידות גדולות זה לרדת ממידה 46 למידה 42. באמת עונות, יחסי הציבור אינו התחום החזק שלכם, אה?", הוסיפו.

באתר אונלייף אף הגדילו והעלו טור ביקורת בנושא בו טענו: "בחירת עדי שילון כפרנזטורית של רשת עונות: עוד ניסיון למכור לוקש לנשים שמנות". 

פרסומת

ויוי דלמן, מנהלת שיווק עונות, בתגובה:

"אנחנו שמחים וגאים בבחירה בעדי שילון שבעיננו מייצגת את האישה השמחה, בעלת הביטחון העצמי אשר שלמה עם עצמה, ללא קשר למידתה, משקלה או גובהה. אנו נותנים מענה לנשים ישראליות ומסרבים להתעסק בענייני מידות ובטח שלא להחליט מה נכון לכל אחת".