mako
פרסומת

קוטפת את פירות ההריון: יאנה יוסף מקבלת קמפיין חדש

מכירים את המשפט "היה שווה לחכות"? אז כזה בחזקת חמש. רק השבוע התאבססנו על הבטן של יאנה ומסתבר שאנחנו ממש לא לבד. גם בתעשייה לא הפסיקו לדבר על הבטן הכי פוטוגנית בביצה, מה שסגר ליאנה ג'וב נחשק במיוחד. את רק זוכרת לנוח מדי פעם?

גיל משעלי
פורסם:
יאנה יוסף
איפשהו בעולם עכשיו, רוסלנה רודינה מסמנת מטרה חדשה | צילום: אביב חופי, mako
הקישור הועתק

כשאמרנו לכם שהבטן ההריונית של יאנה יוסף לא תפסיק לייצר כותרות, לא ידענו עד כמה אנחנו צודקים ואלוהים, כמה שאנחנו אוהבים להיות צודקים.

בחודש שביעי ומתעגל, יאנה מוסיפה לרשימת העיסוקים הבלתי נגמרת שלה את תפקיד הפרזנטורית החדשה של מותג אופנת ההריוניות "רמי לי". ככה, בין פתיחת עסק חדש לבין משחק בקולנוע.

יאנה תיכנס לנעליה של ליאל דניר, הפרזנטורית הקודמת, כשאת הג'וב הנחשק איישו בעבר שמות כמו אילנית לוי, גאלה קוגן ועוד הריוניות עם נטייה לפוטוגניות.

עוד ב-mako סלבס:

הקמפיין בכיכובה של יאנה צפוי לעלות במדיות השונות וביניהם מגזינים, רשתות חברתיות ואתרים שונים. כך שבקרוב הבטן הזו הולכת להציץ אליכם מכל כיוון ואנחנו יודעים, אתם ממש לא מתלוננים.

רועי מזרחי, מנכ"ל החברה, מסר בתגובה: "הבחירה ביאנה יוסף הייתה מהלך טבעי ומתאים להליך המיתוג המשמעותי שעוברת הרשת בשנה האחרונה.  הוא מותג אופנת היריון שמכוון לנשים שמבינות בסטייל, בטרנד ולא מרגישות שונות מכל תקופה אחרת בחייהן. יאנה יוסף מעבירה את ערכי המותג בצורה מושלמת ומביאה עימה טון ושיק מתבקשים".

יאנה יוסף
עוד הרבה מאוד מזה | צילום: אביב חופי, mako
יאנה יוסף עם הבטן
לא מתלוננים | צילום: אביב חופי, mako