עד הבית: אגם רודברג מקבלת קמפיין חדש
אולי כדי לרכך את התדמית הקשוחה שנוצרה לה בסדרת המתח בה היא מככבת, ואולי סתם כי היה חסר לה עוד עיסוק מלבד משחק בהצגה ותפעול זוגיות, אבל אגם רודברג זוכה להתהדר בקמפיין חדש שימלא את חייה וחיינו בשנה הקרובה. מתי מצלמים?


תהיתם מה קורה עם אגם רודברג לאחרונה? מי שעשתה הפוגה מעולם הזוהר לטובת לימודי משחק אינטנסיביים קוצרת בימינו את כל פירות ההשקעה שלה ופייר, הכי מגיע לה.
אגם, שמסתובבת בביצה כבר עשרות שנים, שדרגה את המעמד שלה בשנים האחרונות לשחקנית מבוקשת כשהיא מג'נגלת בימינו בין הסדרה "פצועים בראש" לבין ההצגה "אילוף הסוררת".
כשהיא לא על סט הצילומים או על בימת התאטרון, היא גם צריכה לתחזק זוגיות עם הלונג טיים בויפרינד, גל אמיתי, אבל בקרוב כנראה שהוא יצטרך לזוז הצדה כי לאגם יש ג'וב חדש נוסף. כן, עוד אחד.
רודברג נבחרה לאחרונה להיות הפנים החדשות של "Adika", אתר האופנה המצליח, ונכון שהכסף שהיא תרוויח בזכות זה מאוד מעניין אותנו אבל תכלס, גם הפרסטיז'.
למה פרסטיז', תשאלו? מאחר שעד לאחרונה המותג נעזר בשירותיהן של בנות כמו לירן כוהנר וליהי קורנובסקי אבל לראשונה בתולדותיו הוא מכתיר פרזנטורית. בחברה מסרבים להסגיר את הסכום המדויק אך לטענתם, מדובר בסכום שנע סביב 150 אלף שקלים. לא רע, אה?
רודברג, המיוצגת בסוכנות ADD, בתגובה:
"אני מתרגשת מאוד מהעבודה עם מותג חזק ומוביל כמו Adika. זה כבוד לעבוד לצד מותג שאת באמת מתחברת אליו ומאמינה בו".

