mako
פרסומת

על עיוור: כמה שילם דור רפאלי לסלבס על פרסום האפליקציה?

כנהוג בשנים האחרונות, גם אחיה של בר רפאלי ושותפיו העסקיים גייסו למאמצי השיווק של האפליקציה החדשה שלהם את מפורסמי הביצה. כמובן שהדבר לא נעשה בחינם, אבל איזה קופון הכניסו לכיסם אותם מפורסמים? אפשר לסגור את החודש

יפעת הללי אברהם
פורסם:
דור רפאלי
צילום: רפי דלויה, mako
הקישור הועתק

המדינה סוערת סביב האפליקציה החדשה בה שותף דור רפאלי, Blindspot, אבל נראה שהסלבס דווקא לא חשבו פעמיים לפני שטמנו את ידם עמוק מאוד בתוך הצלחת הזו. ככה זה כשמדובר בכסף.

רפאלי ושותפיו שמפעילים את האפליקציה המאפשרת לשלוח הודעות אנונימיות השתמשו בכל התותחים שלהם לקידום העסק ובין השאר, נעזרו במפורסמים ששילמו להם עבור פוסטים לקידום האפליקציה.

לצורך המשימה נשכרה חברת פרסום שתטפל בכל תחום הסלבס, שהתבקשו להעלות סטטוס שמסביר למה מדובר באפליקציה שחייבת להיות גם אצלכם ובכך חשפו אותה למאות אלפי העוקבים שלהם, בתשלום כמובן.

עוד ב-mako סלבס:

עבור הפעולה הפשוטה הזו תוגמלו הסלבס בסכום משתנה, אך מרביתם הרוויחו בסביבות ה-5,000 ש"ח, כולל חשבונית. בין המפורסמים שהשתתפו בקמפיין נמצאים קים אקפי, רז זלצרמן, אלכסה דול, אדל בספלוב, יון תומרקין ואפילו חן טל.

חסר לכם שם? אתם צודקים, מה שמפתיע הוא שבר רפאלי, אחותו הגדולה של דור, לא הצטרפה למאמץ ולא חשפה את האפליקציה בחשבון האינסטגרם שלה שמונה כשני מיליון עוקבים. חוסר פרגון במשפחה או שחקירת רשויות המס עשתה את שלה? לא היינו ממהרים לקבוע.

יריב נתי, המייצג חלק מהמשתתפים בקמפיין:

"אני לא מגיב לגבי הסכמים עם לקוחות הסוכנות".

בר רפאלי, דור רפאלי
לא תפרגני לאחיך? | צילום: אמיר מאירי, mako

דור רפאלי
זרוק גם לנו משהו | צילום: פביאן קולדורף
פרסומת