mako
פרסומת

אוריאל יקותיאל מככב בפיג'מה בקמפיין חדש

הזברה אולי קמה בכל בוקר בשבוע ומתלבטת מה ללבוש, אבל אוריאל יקותיאל פתר את הדילמה הקיומית בקלות: פיג'מה ויאללה למטבח. הכל כמובן במסגרת קמפיין חדש שצפוי להעשיר את חשבון הבנק שלו בסכום מכובד. לפעמים שווה לקום מהמיטה בבוקר

יפעת הללי אברהם
פורסם:
אוריאל יקותיאל
צילום: שוקה כהן
הקישור הועתק

אוריאל יקותיאל, חצי מהצמד טום ואוריאל שכיכבו על המסך בעונה הקודמת של "המירוץ למיליון", הולך בדרכו של שותפו למירוץ ומתחיל לתרגם את אבק הכוכבים לערימת מזומנים.

בבוקר חמישי שעבר התייצב יקותיאל בראשון לציון, כדי לקחת חלק בצילומים לקמפיין מתחם הקניות One Design.

כמו דוגמנית משופשפת, יקותיאל קיפץ מאאוטפיט לאאוטפיט, כשבשלב מסויים השתחל לפיג'מה והקפיץ ירקות במטבח, כאילו היה בעיצומה של משימת גמר במירוץ.

כשנשאל לגבי ההשוואה המתבקשת בין רשת הרהיטים אותה נבחר לפרסם לבין זו המוכרת יותר העושה שימוש בשירותיו של אסי עזר, יקותיאל לא התבלבל בלשונו והשיב כי קווי הדמיון היחידים בין השניים הם הנטייה המינית שלהם והעובדה כי שניהם תימנים.

אם תהיתם אגב כמה שווה לקפץ במטבח בפיג'מה, התשובה היא כמאה אלף שקלים. תמיד ידענו שאנחנו פראיירים לרדת לסופר בפיג'מה בחינם. הלכנו להתפיח את הציפיות שלנו.

אוריאל יקותיאל
לא חושבים שאי פעם ראינו אותך כל כך לבוש. יקותיאל | צילום: שוקה כהן