את אלעד צפני כולנו זוכרים משהותו ב"אח הגדול", כשמשך את תשומת לבנו לא רק בזכות המראה הפיזי, אלא בעיקר בגלל האישיות הצבעונית והמצחיקה שגרמה לרוב דיירי הבית להתאהב בו. 

הפעם צפני חוזר לכותרות בהקשר מעט שונה, לאחר שהצטלם בימים האחרונים לטיזר עבור קמפיין חדש של מגזין הדיאטה "איזי לייף", עבורם ליהיא גרינר משמשת כבר פרזנטורית תחת הסלוגן: "כמה נמוך את מוכנה לרדת?".

העניין התחיל כשמשרד הפרסום האחראי על הקמפיין פנה לגופי התקשורת השונים, כדי לרכוש עמוד פרסומי עבור קידום הטיזר עם צפני ולא צפה את הכיוון אליו הפרשייה תפנה.

עוד ב-mako סלבס:

בעוד לרוב גופי התקשורת לא הייתה בעיה עם הפרסומת, עיתון ישראל היום סירב "לארח" את הקמפיין בטענה שהוא פוגעני - כך מספרים במשרד הפרסום.

על פי מקורבים, מה שהייתה אמורה להיות כוונה טובה של ישראל היום השיגה בפועל בדיוק ההיפך כשצפני נפגע באופן אישי - שכן תשובות מסוג זה, לטענתו, גורמות לו להרגיש כי לא נוהגים בו כיתר בני האדם.

ערן גדות, ממשרד הפרסום "וואיט ראביט" המייצגים את איזי לייף, מסר בתגובה:

"אנחנו שמחים על הבחירה באלעד צפני שהתחבר בצורה מושלמת לקריאייטיב של הקמפיין, הוא היה מקסים ומקצועי מאוד. לצערנו ב'ישראל היום' לא חשבו כמונו. בקרוב יעלה הטיזר לקמפיין באתרי האינטרנט השונים".

יריב נתי, המייצג את צפני, מסר:

"אני לא נכנס לשיקולי המפרסמים, תפקידנו לבצע את העבודה בצורה מקצועית ורצינית וכך פעלנו. אלעד התנהל בצורה מצוינת וביצע את כל שנדרש ממנו במקצועיות ורצינות."

אלעד צפני בתגובה:

"קמפיין מגניב. קצת רוח ספורטיבית והומור לא יזיקו לאף אחד."

מישראל היום סירבו להתייחס לדברים.

אלעד צפני (צילום: דני מילר)
אלעד צפני, עד כמה נמוך את מוכנה לרדת | צילום: דני מילר
אלעד צפני (צילום: דני מילר)
אלעד צפני, עד כמה נמוך את מוכנה לרדת | צילום: דני מילר
אלעד צפני (צילום: דני מילר)
אלעד צפני, עד כמה נמוך את מוכנה לרדת | צילום: דני מילר

mako סלבס בפייסבוק,  בטוויטרבאינסטגרם ובגוגל +