מבקר הקולנוע של mako עם כל ההמלצות, הביקורות והסרטים שאתם צריכים לראות
מה גרם למבקר שלנו כה לסלוד מהחדש של רולינג?
חלל עמוק: "המפגש" הוא יצירת מופת
ואת קמברבאץ' נהנה כמו ב"דוקטור סטריינג'"
סרטה החדש של רמה בורשטיין מקומם אך שובה לב
ו"השכנים של ג'ונס" הוא סרט מושלם לדייט נייט
אבל יש גם שתי הברקות שעושות אותו ללא-מעצבן
הסרט שיעניין אתכם רק אם עוד לא הגעתם לחטה"ב
אם כבר אסונות - שייראו כמו בסרט של פיטר ברג
לא לרימייק הזה פיללנו
"הזאב האחרון"? יש לנו המלצה טובה יותר עבורכם
"אמריקן ביוטי" הישראלי? לא נכחיש זאת
מה חשבנו על "סאלי: נס על ההדסון"?
קרן האור הבודדה של "ירח בבית 12"
"אל האינסוף" נראה כמו פרק שנפלט מהטלוויזיה
"אני והחבר'ה": אנחה נוסטלגית על מה שאיבדנו
"בון טומהוק" המעולה מגיע לטלוויזיה
הופתענו לטובה מ"מים לא שקטים"