מבקר הקולנוע של mako עם כל ההמלצות, הביקורות והסרטים שאתם צריכים לראות
"האדם הגרוע בעולם" הוא קצת קולו של דור
קשה להפוך קסם מזוקק שכזה לרשימה, אבל ניסינו
ובכל זאת צריך לראות אותו על המסך הכי גדול
היה פוטנציאל, אבל אז הגיעה הקריינות של קולמן
ואיכשהו, זה חלק ממה שהופך אותו לאכזבה
"השורד" מצטיין בתמה המוסרית אך לוקה בסיפור
מה חשבנו על הזוכה הגדול של טקס פרסי האוסקר?
מהאלים והצבאי עד להכי מטורלל (עם טום הארדי)
אבל מה שבטוח זה שהוא בהחלט לא חלק מהפתרון
"נשים מתות מהלכות" הוא סרט שנגמר מהר מדי
"ויהי בוקר" הוא למעשה שני סרטים בערבובייה
אלה אותן שטויות, אבל השטויות האלה הן אמנות
לרוברט פטינסון שתי הבעות: מיוסרת א ומיוסרת ב
אנא מכם, צאו מהבית ולכו לראות את "הנה אנחנו"
ל"ספנסר" יש רגעים מצוינים. אבל הוא סרט מעצבן
"בלפסט" הוא לא "שינדלר", יותר כמו "אי.טי."
לפחות יש כאן את הפאם פאטאל של קייט בלאנשט