מבקר הקולנוע של mako עם כל ההמלצות, הביקורות והסרטים שאתם צריכים לראות
כמו כן, לא האמנו לשום דבר שחואקין פיניקס עשה
"זואי" הוא סרט מדע בדיוני שלא מחדש דבר
הגיע הזמן לליהוקים חדשים לתפקידים אייקונים
עשו לעצמכם טובה וצפו ב"קצפת ודובדבדנים"
בואו נירגע עם השבחים: זהו לא סרט כל כך טוב
"השורד": משחק מעולה, תסריט מהודק וסרט בינוני
במקום זאת הוא מפוזר, ממוחזר ופשוט ארוך מדי
"מהומה במשרד" התרסק בקופות, ואז הפך להצלחה
165 דקות שנמרחות על פני רעיון רע ותסריט רע
כל שנייה בה אינכם צופים בסרט הזה היא מבוזבזת
סרט האימה המדובר הוא בסופו של דבר סרט מאכזב
דה רוק וג'ייסון סטיית'האם מתבזים בסרט משמים
30 שנה אחרי, ואין יורש ל"כשהארי פגש את סאלי"
"רחוק מהבית" הוא ריבאונד שאתם לא באמת רוצים
"המוסד הסגור" הולך להיות הסרט המצליח של הקיץ
"השמן והרזה" הוא סרט בעייתי ששווה לראות
חייכנו רק כשהבנו שהוא עומד להיגמר