כמו במקרה של כל קבוצת אנשים שאתם מכירים מקרוב, גם בהוליווד ישנם מי שבשיחה איתם מומלץ לשקול היטב כל מילה. סמואל ל ג'קסון הוא אחד הבולטים ברשימה הזאת ומנחה חדשות מלוס אנג'לס למד זאת על בשרו במהלך ראיון ששודר אתמול (שני). ג'קסון, שמקדם בימים אלה את סרטו החדש "רובוקופ", נמצא בימים אלה באטלנטה ומשם בוצעה גם השיחה. בדיעבד יכול להיות שהמרחק הזה הציל לפחות איש חדשות מבולבל אחד.

במהלך השיחה ניסה מנחה ערוץ KTLA  בלוס אנג'לס, סאם רובין, לקחת את השיחה עם כוכב הקולנוע לכיוון קצת שונה מהמתוכנן. "קיבלת הרבה תגובות על הפרסומת שעשית בסופרבול?", שאל רובין, ג'קסון נראה מבולבל ולא הבין על איזו פרסומת בדיוק מדובר, מה שבלבל את רובין חזרה והוביל אותו להודות בטעות. אבל זה כבר היה מאוחר מדי.

"אתה משוגע כמו האנשים האלה בטוויטר", פתח ג'קסון במתקפה מול המנחה המגמגם, "אני לא לורנס פישבורן. לא כולנו נראים אותו הדבר!". רובין התנצל שוב ושוב וניסה להחזיר את הראיון למסלול תקין, אבל ג'קסון כבר לא ממש היה בעניין הזה יותר: "כולנו אולי עשירים ומפורסמים, אבל לא כולנו דומים זה לזה. אתה כתב התרבות של הערוץ הזה? ואתה לא יודע מה ההבדל ביני לבין לורנס פישבורן? יש כנראה תור ממש קצר למשרה שלך".

סמואל ל ג'קסון ולורנס פישבורן (צילום: Frazer Harrison, GettyImages IL)
תגיד לורנס פישבורן עוד פעם אחת | צילום: Frazer Harrison, GettyImages IL
רובין, אגב, התייחס לפרסומת של חברת "קיה", בה נראה פישבורן משחזר את דמותו המיתולוגית של מורפיוס מ"מטריקס", ומסביר לזוג שרכש את רכב היוקרה החדש של החברה איך נראית יוקרה באמת. אבל כל זה פחות מעניין את ג'קסון, שלא הסכים להרפות והציג מדריך פשוט למנחה המבולבל: "אני הבחור השני, ההוא מהפרסומת של הכרטיס החכם מהבנק. יש יותר מבחור שחור אחד שעושה פרסומות. אני הבחור השחור שיודע איזה כרטיס יש לך בכיס, הוא (פישבורן) הוא הבחור השחור של המכוניות, מורגן פרימן הוא עוד בחור שחור שעושה פרסומות לכרטיסי אשראי, אבל שומעים רק את הקול שלו שם אז בטח לא תטעה".