"משחקי הכס" היא לא רק הסדרה הכי מצליחה בתולדות HBO, היא גם הסדרה הכי מדוברת בפייסבוק בארצות הברית לשנת 2014. "כתום זה השחור החדש", שעונתה השנייה שוחררה בנטפליקס ביוני השנה, קטפה את המקום השני. התוצאות הן חלק מסיכום השנה של פייסבוק שבדק מי הם האנשים, האירועים והתופעות התרבותיות שקיבלו את הכיסוי הנרחב ביותר ברשת החברתית במהלך השנה החולפת. את המקום השלישי, הרביעי והחמישי תפסו "המתים המהלכים", "המפץ הגדול" ו"דאונטון אבי" בהתאמה.

כתום זה השחור החדש (צילום: באדיבות הוט,  יחסי ציבור )
כתום זה השחור החדש | צילום: באדיבות הוט, יחסי ציבור
העובדה ש"כתום זה השחור החדש" הגיעה למקום השני לא מפתיעה בהתחשב בשינוי הרגלי הצפייה בארצות הברית. על פי נילסן במהלך השליש האחרון של 2014 60% מהזמן שבילו אמריקנים בצפייה התרחש ביוטיוב, נטפליקס וערוצים וירטואליים נוספים. כתוצאה מתהליכים אלו עתידים גם ברשתות הטלוויזיה המסורתיות – HBO ושואטיים לצאת עם שירותי צפייה אונליין בשנה הבאה.

למרות הבאז האינטרנטי, נתוני הצפייה ב"כתום זה השחור החדש" מעולם לא נחשפו שכן המדיניות בנטפליקס היא לא לחשוף רייטינג. עם זאת ריד האשטינס, מנכ"ל החברה, סיפר ביוני האחרון כי הסדרה "הפכה לנצפית ביותר אי פעם בכל טריטוריה של נטפליקס עם  מנויים רבים שצפו בא בפעם הראשונה או שצופים שוב בעונת הבכורה".