mako
פרסומת

עסקה משולשת: השעשועון החדש של "קשת" נמכר ל-3 מדינות

"Sure or Insure", שעשועון טלוויזיה חדש מבית קשת ישודר בקרוב בשבדיה, נורבגיה ודנמרק, זאת לאחר בעקבות עסקה מקיפה עם חברת Banijay, אחת מחברות ההפצה הגדולות בעולם. בנוסף קיימה קשת פאנל מיוחד במסגרת פסטיבל התוכן הבינלאומי, MIPTV

מערכת ערוץ התרבות
mako
פורסם:
אין תמונה
הקישור הועתק

אין תמונה

מדובר בשעשועון משפחתי, שהמטרה המרכזית בו היא "לשמור" על מיליון שקלים. נציג אחד מבני המשפחה נדרש להשיב על 10 שאלות טריוויה עם אפשרות לטעות פעם אחת בלבד. לאחר כל שאלה, היא מוצגת לבני משפחתו, הנמצאים בחדר מבודד בו הם לא רואים ולא שומעים כיצד השיב, והם צריכים לנחש האם השיב נכונה, או האם לרכוש עבורו ביטוח למקרה שטעה. הביטוח, אשר מתייקר בין שאלה לשאלה, נותן להם הזדמנות שנייה להשיב אך מפחית את סכום הזכייה.

העסקה התרחשה במסגרת פסטיבל MIPTV הבינלאומי, המשמש כשוק בו יצרני תוכן מוזמנים להציג את פיתוחיהם בפלטפורמות השונות. לראשונה, קיימה קשת, 2 פאנלים ייעודיים במסגרת הפסטיבל. ביום הפתיחה החגיגי (8.4), התקיים הפאנל Homeland/Prisoners of War בהשתתפות Bert Salke , נשיא Fox 21, גידי רף, ובהנחיית סמנכ"ל התכניות של קשת רן תלם (המשמש מפיק אחראי בסדרה לצד רף ומנכ"ל קשת, אבי ניר). השלושה שוחחו על האלמנטים שהופכים סדרת דרמה למצליחה, השיקולים בהתאמת סיפור ישראלי לקהל האמריקאי והפיכתו לסיפור הצלחה.

במסיבת עיתונאים מיוחדת שנערכה טרום הפאנל בהשתתפות Bert Salke, תלם ורף, התייחס Salke לסדרה החדשה שכותבים רף והווארד גורדון, "Tyrant": "התסריט לסדרה החדשה שכתב רף, אשר עתידה להצטלם במרוקו, הוא התסריט הטוב ביותר שמישהו כתב לטלוויזיה לאחרונה, ואם Ang Lee בחר לביים אותה, זה כבר אומר הכול על ההצלחה שלה".

אין תמונה
פרסומת

רן תלם: "לא רצינו לעשות עוד תכנית היכרויות נוצצת, רצינו לראות דייטים לא מוצלחים, כמו בחיים האמתיים. שלוש נשים בגילאים שונים שמחפשות אהבה, יוצאות לדייטים מדברות עליהם ביניהן ובלי לדעת מה יקרה בסוף".