קסניה ועמרי - אמיתי או לא?
תמר הלכה ופלורי עדיין שם, איזה באסה. וגם: המריבה הגורלית בין קוקו לשי חי החלה מבצל, איך אור ניסתה לסכסך בין שי חי וטניה בלי ט' ולמה יש סיכוי לא רע שיום אחד היא תצליח, וביקור ההתייחדות של עמרי וקסניה. אחות חורגת, במילה אחת - מכשפה



ואז אור מחליטה לדבר עם טניה בלי ט'. וואו. היא עושה זאת עם כל טרמינולוגיית המקלט לנשים מוכות שהיא מצליחה לחלץ מעצמה (ותודה לחוג למגדר), ואז עוברת ל"יש פה אוכלוסייה מזרחית עממית" (ותודה לאורטל בן דיין) ולא בוחלת גם ב"קיבלת מהיקום קריאה" (ותודה ל"הסוד"). אור עושה ככל שביכולתה על מנת לסכסך ומזכירה לנו שהיא, במילה אחת, מכשפה. אגב, לשים את שי חי מול עמרי כשני מנהיגי המחנות של הבית זאת טעות שנובעת מסטריאוטיפים מגדריים. זה שי חי מול אור, עמרי סתם חייל. ויודעים מה? גם טניה בלי ט' קצת אכזבה פה עם תגובת ה"אני לומדת על עצמי" הרפה והפושרת, במקום להיכנס באור ולשלוח אותה לעשות חמוצים. תעמדי מאחורי הגבר שלך טניה בלי ט', ואל תשכחי שארבל ותספורתה האקספרסיבית אורבות לכם בנסט בתקווה להחליף אותך. בכלל, מוכרחים להודות שהסיפור העונתי הגדול באמת יהיה הפרידה של שי חי וטניה בלי ט' והפעם הראשונה שבה טניה בלי ט' תיכלל בפינת "כל האמת בפרצוף".

ונסיים עם עמרי וקסניה. אחרי התערבות בוטה של המלאך קופידודו, השניים מוצאים את עצמם יחד במיטה. קסניה בעניין (או שהיא בעניין של לא להיות מודחת? מי יודע), עמרי קצת פחות. דודו ארגן להם כיבוי אורות מוקדם לצרכי התייחדות, אבל הדבר היחידי שהבנו ממנו זה שאם יש מישהו שעמרי צריך להתקרב אליו זה שי חי, וללכת לחוג קראטה שלו, ולהגיע לדרגת דאן 5 ואז ללכת לפוצץ את המקעקע שעשה לו את הדבר הענק והמחריד הזה על הגב.

נאמר:
"כמו הוגוורטס הבית הזה" (תניה. כבוגרת סלית'רין, מישהו צריך לספר לה שסנייפ מת)
"אתה רהיט בבית, אתה תפאורה, אתה לירן חולצה אפורה, אתה מתנדנד כמו שנדליר" (גילי לברק. אדם של מטאפורות)
"אני יכול לגרום לערפאת להתאהב בביבי" (דודו. זה עלול להיות קצת קשה עכשיו)
"תעזרו לעצמכם, מה אני בהפקה?" (דודו, בונה על ג'וב בעונה הבאה)
"התחושות שלי הן שאני נשארת" (תמר. אוי)
"אולי אני אצא מפה אחר" (שי חי. 'אחר' במובן של תרד לדאן 4?)
"יש לנו עד כיבוי אורות קסושה" (עמרי, מנפנף)
"זה השבוע האחרון שלו" (אור על שי חי. גם כן מכשפה)