mako
פרסומת

אל תתנו לעירום של מירנדה קר לבלבל אתכם

היי פייב מסכמת עוד שבוע, והפעם: הרומן הלסבי של קארה ומישל הוא כיפי ולא כריזמטי בו זמנית, למה נשמנו לרווחה כשנגמר האחד באפריל ומה הקטע של בר רפאלי עם מכנסי טריקו?

סיון מזרחי
mako
פורסם:
הקישור הועתק
בר רפאלי להודיס
כמו "צעצוע של סיפור" רק בסליז

פדופיליה וגילוי עריות, היה נחמד להכיר, אבל הגיע הזמן שתפנו את המקום לטרנד הבא: סקס עם בובות. בפרסומת חדשה למותג כלשהו מפנטז רד אורבך (א.ק.א. בובה) על אורגיה מטורפת שכולה בר רפאלי. כי אם גבר ממוצע היה מתמוטט אחרי חצי מבר רפאלי, בובות יכולות לדמיין גם עשרה – זה היתרון של להיות עשוי מספוג. אבל מה שמדהים יותר הוא שאף אחד לא קורא לזה "הפרסומת של רד" או "הפרסומת של המותג" (יכול להיות שזה היה פוקס?), עבור רובנו זו הפרסומת של בר. ככה זה כשהפרזנטור נהיה גדול הרבה יותר מהמוצר, בסוף מכל הפרובוקציה כל מה שנשאר הוא תמונה של דוגמנית מסופקת על המיטה.

מירנדה קר ל-GQ
חצי שעה לנשיקה, שנה לראות את זה בלייב | צילום: Mario Testino​, GQ MAGAZINE

מירנדה קר לוהטת. קשה לחשוב על אדם אחד שלא יסכים עם הצהרה הזאת. חלקם אפילו יאמרו שמדובר בבחורה הכי לוהטת בשטח. "ויקטוריה סיקרטס" בוחרים ככה את הדוגמניות שלהם – המכנה המשותף היפה ביותר. אבל גם בנות יפות צריך לדעת לצלם והצילומים ל-GQ הם הדבר הכי קרוב ל"עירום אומנותי" שאפשר למצוא במגזין גברים – מירנדה קר יפה כמו ציור (של צייר שמתמחה בישבנים).

אבל קר החליטה שלהיראות סקסית זה לא מספיק, והשתמשה השבוע בכל קלישאה מחרמנת גברים בעולם. ההיא שנהנית מסקס ("ככל שאני עושה יותר סקס, הבטן והזרועות שלי מתחטבות"), אבל חס וחלילה לא משתרללת ("גרמתי לאורלנדו לחכות חצי שנה עד שהתנשקנו". גם "סטוצים אף פעם לא היו הקטע שלי" הקלאסי, הפציע שם. קר מתעקשת לפעול על הכללים של "ליידי בחוץ, זונה במיטה", והיא לא תיתן לכמה תמונות עירום לבלבל אותנו. כי בינינו? מי באמת טרח לקרוא את הטקסט?.

פרסומת
"התעורר מקומה" לאחר ששתה
בוקר טוב, חברים שלך דוחים | צילום: יוטיוב

המחשבה הראשונה של האיש שהתעורר מעילפון וחשב שהיה בקומה עשר שנים, בוודאי הייתה: "פספסתי עשר פעמים האחד באפריל, כנראה שלא הכל נורא כל כך".

מתיחות הן חמודות. כשגוגל עושים אותן. בשאר הזמן (למעשה 99.99% ממנו) הן מיותרות, מעיקות ולא מצחיקות. אבל כנראה שמתיחות עובדות נהדר בתור עלה תאנה לכל מה שמשעמם: מקומות עבודות, אנשים, ערוצי טלוויזיה. כל מי שמתמיד בלהיות צפוי ביום יום מנסה להוכיח שהוא נורא מגניב באחד באפריל. במקרה הטוב, זה מצחיק. במקרה הרע, זה מביך ומשמש כעילה לרצח. חוץ מהקטע של הפוקימונים בגוגל מפס, זה היה סופר חמוד.

פרסומת
קארה ומישל מתנשקות
דוגמניות רק רוצות לכייף

בזמן שמירנדה קר היא דוגמנית סטרילית מהזן הישן – כלומר, מתפשטת בתשלום. קארה דאלווין נותנת את השואו המלא לכל פפארצי. ככה נראית דוגמנית מהזן החדש: רומן לסבי, תמונות עירום בחופשה ואישפוזים אחרי לילה של האנגאובר. כמה באסה שכל זה קורה עם מישל רודריגז. ההסבר היחיד שאפשר לחשוב עליו: לכל זוגיות יש מכסת כריזמה אפשרית. ומכיוון שדלווין נטלה לא מעט ממנה, לרודריגז לא נשאר.

סך הכל רודריגז צריכה להיות גאה בעצמה, תפסה דוגמנית שצעירה ממנה ב-14 שנה, ומישהי לטוס איתה בעולם בין צילומי "מהיר ועצבני" אחד למשנהו. אין על מה להתלונן. טוב נו, אלא אם כן אתם טורחים לצפות בסרטים שלה.

פרסומת
איך פגשתי את אמא - פרק הסיום
צפי: תוך חודש כבר ירוצו שידורים חוזרים | צילום: באדיבות yes

פרק הסיום של "איך פגשתי את אמא" הצליח לעצבן את הצופים וגרם ללא מעט אנשים להשוות אותו לפרק הסיום של "דקסטר". ככה זה, איבדנו פרופורציות. אף אחד לא כבר לא זוכר את הטבח המוחי שהעבירה אותנו הסדרה עם הרוצח הנודניק בעונות האחרונות.

ובאמת שאין מקום להשוואה. "איך פגשתי את אמא" הצליחה לסיים את הסדרה בצורה שהיא הפוכה לחלוטין מהעונות האחרונות שלה: חכמה, מעניינת, מעוררת מחשבה ואפילו קצת מציאותית. כל העונות התרכזו להפי אנדינג, אבל בחיים גם הפי אנדינג יכול להיות קצת חמצמץ. קיטש יכול להיות קצת יותר מעניין ועדין קיטשי, גם כשהוא לא מובן מאליו. ככה זה בחיים, אנשים מתים. לא ראיתם "דקסטר"?