"מנהל לילה" רומן הריגול הידוע של ג'ון לה קארה משנת 1993, מקבל אדפטציה טלוויזיונית חדשה בהפקה משותפת ל-AMC ו-BBC, ובכיכובם של טום הידלסטון (סרטי "הנוקמים" וכנראה ג'יימס בונד הבא) ויו לורי (לנצח  ד"ר "האוס"). בישראל תשודר הסדרה בערוץ AMC (מספר 19 ב yes וHOT) החל מה-15.6 אבל עוד קודם לכן היא תשודר בבכורה בלעדית ב-mako TV כבר עכשיו.

הטריילר ל"מנהל לילה":

למי שלא קרא את הרומן, ננסה לקצר: ג'ונתן פיין (הידלסטון) הוא חיל קומנדו בריטי לשעבר, שעובד כמנהל לילה במלון בקהיר. בזמן עבודתו הוא נחשף לעולמו של סוחר הנשק האימתני, ריצ'ארד רופר (לורי), על קשריו האפלים והקנוניות בהן הוא מעורב. פיין מגויס על ידי אנג'לה בור (אוליביה קולמן), סוכנת ביון בריטית, למשימה נועזת שתיקח אותו מסביב לעולם, במטרה להפיל את רופר ואת עסקאות הנשק שלו. מערכת היחסים המורכבת שמתפתחת בין הסוכן האידאליסט וסוחר הנשק, היא זו שעומדת במרכזה של דרמת האקשן המתוחכמת שביימה זוכת האוסקר סוזנה בייר (פרס הסרט הזר על "בעולם טוב יותר").

מנהל לילה (צילום: amc,  יחסי ציבור )
מוסר מול כסף. הידלסטון כג'ונתן פיין | צילום: amc, יחסי ציבור

ששת פרקי הסדרה הופקו בהשקעה אדירה של 18 מיליון (פאונד) וצילומיה נפרסו על פני מדינות רבות: מרוקו, ספרד ושוויץ. הפרמיירה העולמית של הסדרה התקיימה בפסטיבל ברלין האחרון, דבר יוצא דופן בפסטיבל שמתרכז בקולנוע ורק מראה את מידת העניין סביבה. בבריטניה כבר צפו 6.2 מיליון צופים בפרק הראשון והיא הפכה לסדרת הדרמה הנצפית ביותר השנה בממלכה. גם בארה"ב זכתה הסדרה להצלחה יפה עם עלייה של 70% במספר הצופים בפרק השני לעומת הפרק הראשון. 

 כוכבי "מנהל לילה" מדברים על דמותו של ריצ'ארד רופר:

 לצפייה בפרק הבכורה ב-makoTV

אוהבים את טום הידלסטון? הכנו עבורכם מדריך

גם בעונתה השנייה "אנריל" היא הסדרה הכי כיפית על המסך