צער גידול בנות

בואו נודה בזה: סדרות לא אמורות להיגמר. הן נגמרות רק בגלל שצריך לפנות מקום לסדרות חדשות. אבל אם זה היה תלוי בנו, היינו שמחים שרוס ורייצ'ל ימשיכו להיפרד ולחזור לנצח, שסטיב ארקל ימשיך לשאול "אני עשיתי את זה?" גם בגיל 50, ושוויל סמית' יוותר על קריירת הקולנוע שלו ויחזור לעשות שיגועים עם קרלטון. גם השחקנים לא ממש מעוניינים להמשיך הלאה. כלומר, חלקם כן, אבל בואו נתערב שקרלטון (אלפונסו ריברה) היה נותן את ידו השמאלית תמורת הזכות לחזור לטירה בבל אייר וללבוש סוודרים שיסתירו את הגדם.

מה זה, מה אמרתם שם? לקפוץ את הכריש? אותו מונח שלקוח מהסדרה "ימים מאושרים" ומתאר את העונות האחרונות של סדרה בהם קורים דברים מופרכים שלא תואמים את האופי המקורי שלה? אתם צודקים. אבל תודו שבכל זאת, כששמעתם שמחדשים את "צער גידול בנות", ליבכם הקטן נמלא שמחה. וכמו כולם, גם אתם תצפו בזה כמו שפוטים. טוב, לפחות בפרק הראשון.

לאחרונה שמענו שדייויד פאוסטינו (באד באנדי בשבילכם) ניסה להרים ספין-אוף של "נשואים פלוס" בכיכובו, ו"ילד פוגש עולם" כבר סיימה עונה מוצלחת למדי של הספין אוף "ילדה פוגשת עולם", אבל איזה עוד סדרות היינו רוצים לראות שוב, ומה היה קורה בהן?

"שולחן לחמישה", אבל גם שלושה זה ממש בסדר

הגיע העת לאחד את האחים לבית סלינג'ר, או לפחות את אלה שהקריירה העצמאית שלהם לא ממש תפסה (היי בילי). בספין-אוף הזה, שייקרא "גם שלושה זה ממש בסדר", בילי, קלאודיה ואוואן (הילד הקטן שהפך לנער) חוזרים לגור בבית המשפחה ולנהל את המסעדה. כמיטב המסורת בסדרה, כל הדמויות יעברו דברים עצובים וקשים: לאוואן יהיה חשש לטרשת נפוצה, קלאודיה תעבור תאונת דרכים ושיקום כואב, בילי יגלה שהוא עקר (ויבין שהוא לא צריך ילדים כי אוואן הוא בעצם הבן שלו) - וכולם יתמודדו עם זה כמו תמיד, סביב שולחן שיהיה קצת יותר ריק מבעבר, כי גם שלושה זה ממש בסדר.

"דוסון קריק" בלי דוסון

לספין אוף של דוסון קריק יקראו "קייפסייד היי" והוא יתרכז בג'ק מקפי ודאג וויטר, שכזכור מגדלים את איימי, בתה בת ה-8 של ג'יין לינדלי המנוחה. ג'ק הוא עכשיו מורה בקייפסייד היי, ושם הוא עוזר לחבורת נערים לא בלתי דומה לחבורה המקורית של "דוסון קריק" להסתגל לחיים בתיכון - ליבם ישבר שוב ושוב והוא יהיה שם כדי לאחות אותו. מדי פעם יהיה פרק שבו מישהו יזכיר לג'ק שהוא הגיי היחיד בקייפסייד - לפחות עד שסוף סוף אחד מהילדים יצא מהארון.

"סברינה המכשפה הצעירה": ועכשיו עם מכשפות ממש צעירות

הספין-אוף של סידרת הקאלט הניינטיזית תעסוק בחיי המשפחה של סברינה והארי, ובזוג התאומות שלהן בנות ה-12 - המכשפות הממש צעירות. המכשפות הממש צעירות יעשו שיגועים בחטיבת הביניים, ויקלעו לכל מיני סיטואציות משעשעות - למשל, פרק שיעסוק בתחרות אפיית עוגות, ופרק שיתרחש בפארק המים. מדי פעם סברינה תצטרך להזכיר להם מי כבר מכשפה מבוגרת, אבל רוב הזמן הם יסתדרו יפה לבד.

"עולמה הסודי של אלכס" בניו יורק

בספין-אוף הזה אלכס היא הכוכבת הראשית, אבל עכשיו היא אישה בת 32 עם כוחות על-טבעיים, שעברה כבר מזמן את הפאזה של הכובע ההפוך. אלכס גרה בניו יורק, והיא מנסה לשלב בין הקריירה שלה (עיתונאית במגזין לנשים) לבין חיי האהבה המסובכים שלה, ומדי פעם משתמשת בכוחותיה כדי לפתור בעיות. כמובן שמפעל אטרון עדיין מנסה לאתר אותה, וזה לא עוזר לה בחיי האהבה או בקריירה, אבל גם בסדרה הזאת יהיו לה חברים טובים שיעזרו לה להתחמק.

"הנסיך המדליק מבל אייר" בכיכובו של הנסיך המדליק באמת

לספין-אוף הזה יקראו כמובן "קרלטון", והוא ייתן לאחת הדמויות הכי טובות בהיסטוריה של הטלוויזיה לרקוד לצלילי טום ג'ונס בכל הזדמנות. קרלטון עדיין גר בבל אייר, הוא עובד בתור עורך דין ורוצה להפוך לשופט כמו אבא פיל. זה לא עוזר שהוא עדיין אותו טיפוס מנופח ובלתי נסבל, וכמובן שיוצמד אליו תואם וויל סמית' שינסה לעזור לו להיות יותר תקשורתי ופתוח עם הסביבה. גם ג'פרי עדיין שם, חמוץ ונרגן כתמיד. הופעת אורח של אשלי צפויה בעונה השנייה.

לקרלטון מגיע יותר מגיף אחד:

אנחנו לא מצליחים להפסיק:

טוב די: